خبرگزاری کار ایران

اسحاق جهانگیری:

دکتر نوربخش عمر خود را در خدمت محروم‌ترین اقشار جامعه سپری کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۵۳

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در مراسم تشییع پیکرهای سیدتقی نوربخش (مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی) و عبدالرحمان تاج‌الدین (معاون پارلمانی وی) از آنها به عنوان افرادی که همواره در خدمت محرومان جامعه بوده‌اند، یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس‌جمهور) در مراسم تشییع پیکر سیدتقی نوربخش (مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی) ضمن تسلیت شهادت امام عسکری(ع) گفت: تسلیت عرض می‌کنم شهادت امام عسکری را خدمت مردم بزرگ ایران و تسلیت می‌گویم درگذشت دو مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را. برادر بسیار عزیز و خدمتگزار دکتر نوربخش، عمر پر خیر و برکتش به عنوان پزشک در تعهد به مردم گذشت. ایشان فردی مردم دوست و خدمتگزار بود که تا آخرین لحظه حیات در خدمت محروم‌ترین اقشار عمر خود را سپری کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دکتر نوربخش عاشق مستضعفان، محرومان و کسانی بود که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بودند و با تمام وجود احساس خدمتگزاری می‌کرد. او یک لحظه از خدمت به افراد کوتاهی نکرد و آخر هم در همین مسیر جان خود را فدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آقای تاج‌الدین هم از نیروهای خدوم و خدمتگزار کشور بود. ایشان دو دوره نماینده مردم اصفهان در مجلس و فردی کارگر، دلسوز، زجر کشیده و درد کشیده بود. ایشان از خانواده بسیار شریفی در اصفهان بود. او هم عاشق محرومان بود و در مسیر خدمت به محرومان هم جان خود را از دست داد.

وی افزود: به خانواده تامین اجتماعی، به کارگردن، به رهبر انقلاب، به رئیس‌جمهور و به شما خانواده‌های شریف درگذشت این دو عزیز را تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به همه توفیق عنایت کند که راه نورانی خدمت به مردم و خصوصا طبقات ضعیف را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز