خبرگزاری کار ایران

خدمتی دیگر از آبفار لرستان؛

افتتاح همزمان ۵ پروژه آبرسانی روستایی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۱۳۶

پنج پروژه آبرسانی روستایی استان لرستان به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، پنج پروژه آبرسانی‌روستایی در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، دلفان و ازنا  روز  سه‌شنبه از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و چیت چیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل مجتمع آبرسانی «طالقان» خرم آباد، آبرسانی «ونایی» شهرستان بروجرد، آبرسانی «خمه سفلی» شهرستان الیگودرز، آبرسانی «سراب احمدوند» شهرستان دلفان و پروژه «نصرت آباد» شهرستان ازنا است.

برای پروژه مجتمع آبرسانی «طالقان» خرم آباد ۱۵ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده و جمعیت شش روستا را تحت پوشش قرار می دهد و برای پروژه «ونایی» شهرستان بروجرد ۵ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده که جمعیت شش هزار نفری را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین پروژه «خمه سفلی» شهرستان الیگودرز نیز جمعیت ۸۴۹ نفری را آبرسانی کرده و پروژه «سراب احمدوند»  که چهار هزار میلیارد هزینه شده نیز جمعیت دو روستا را تحت پوشش قرار خواهند داد.

پروژه «نصرت آباد» شهرستان ازنا نیز ۵۳۵ نفر از جمعیت روستایی را آبرسانی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز