خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

لزوم حرکت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به‌سوی سفارشات ویژه

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۷۲

علیرضا حاتم‌زاده گفت: بخش خصوصی در تحقق اهداف سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و توسعه مشارکت بخش خصوصی در حوزه آموزش‌های مهارتی نیازمند نگاه ویژه به جایگاه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش ایلنا، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای باید به سوی مراکز ویژه با سفارشات ویژه حرکت کنند.

علیرضا حاتم‌زاده در اولین همایش هم اندیشی برنامه‌ریزی تعاملی سال 1397 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر مسئولیت‌پذیری، خواستار ارسال ایده‌های تحولی و اصلاحی ادارات کل استانی به منظور ارتقای اثربخشی آموزش‌های مهارتی شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه مراکز آموزشی باید به سوی مراکز ویژه با سفارشات ویژه حرکت کنند، افزود: بخش خصوصی در تحقق اهداف سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و توسعه مشارکت بخش خصوصی در حوزه آموزش‌های مهارتی نیازمند نگاه ویژه به جایگاه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای است.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه  بر ارتقای سامانه پورتال جامع این سازمان به لحاظ نحوه بهره‌برداری کاربران و شفاف‌سازی اطلاعات مورد نیاز مخاطبان تاکید کرد.

حاتم‌زاده همچنین آموزش شاغلان، ایجاد تنوع در مراکز آموزشی در خصوص کسب تجربه‌های موفق سایر کشورها برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور برای اشتغال و ایجاد مراکز توانمندسازی نهاد پشتیبان کسب و کار و کارآفرینی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار معاونت آموزش این سازمان دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز