خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد؛

ضرورت همگام‌سازی مهارت آموزی با برنامه‌های اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۶۲

سلیمان پاک سرشت گفت: راه‌اندازی رشته‌های مهارتی نو ازجمله انرژی‌های خورشیدی، صنایع دستی و تخصیص منابع برای حرف جدید متناسب با تقاضاهای محیط کسب و کار ازجمله برنامه‌های شهرستان نائین در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نائین بر ضرورت همگام‌سازی مهارت‌آموزی با برنامه‌های اقتصادی تاکید کرد.

سلیمان پاک سرشت، با تشریح ظرفیت‌های مهارت آموزی و نقش به‌سزای آن در اشتغال پایدار در خصوص اهمیت گفتگوهای چندجانبه به ویژه با فعالان اقتصادی، به‌کارگیری نیروی کار و ضرورت همگام سازی مهارت‌آموزی با برنامه‌های اقتصادی و چگونگی پیش‌نیاز کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مشاغل بحث کرد.

وی از کارفرمایان، کارآفرینان و صاحبان صنایع و صنف‌ها خواست در جذب نیروی کار از توانایی، صلاحیت حرفه‌ای و تخصص آنها اطمینان حاصل کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خواستار قرار گرفتن این تکلیف در شورای برنامه‌ریزی شهرستان شد تا بتوان به عنوان یک الزام همکاری همه دستگاه‌ها را به دنبال داشته باشد.

پاک سرشت با اشاره به اینکه مهارت آموزی مکمل صنایع است، گفت: راه‌اندازی رشته‌های مهارتی نو ازجمله انرژی‌های خورشیدی، صنایع دستی و تخصیص منابع برای حرف جدید متناسب با تقاضاهای محیط کسب و کار از جلمه برنامه‌های شهرستان نائین در سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز