خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

جامعه ما هنوز به ارزش و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای واقف نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۹۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جامعه ما هنوز به ارزش و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای واقف نیست، گفت: نیروی ماهر و فنی از عناصر ملموس قدرت در جوامع امروزی محسوب می‌شوند.

 به گزارش ایلنا، علی ربیعی در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تأکید کرد: دو برنامه مهم دولت در سال حمایت از کالای ایرانی، فقرزدایی و کاهش فقر مطلق و همچنین ایجاد اشتغال می‌باشد.

دکتر ربیعی بیان داشت: امسال را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سال «انجام کارهای کوچک» در نظر گرفته‌ام و امیدوارم که هریک از ما در فضای همدلی و یکدستی با انجام کاری کوچک شاهد نتایج بزرگی در زندگی مردم باشیم.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که در سال نو با نگاه، افکار و رفتار نو در خودمان، سازمان و جامعه منشاء تغییرات سازنده باشیم.

وزیر تعاون با اشاره به تقارن سال جدید با میلاد حضرت علی (ع) و عید بزرگ مبعث تأکید کرد: خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال نو مسؤولانه و با روحیه‌ای خوب در تحقق اهداف کاهش فقر و ایجاد اشتغال جدی‌تر ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه روحیه، امید و مهارت جامعه را متحول می‌سازد، اظهار داشت: همه ما در برابر مردم و جامعه و برای بهبود زندگی هم وطنانمان مسؤولیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال و کاهش فقر و نابودی فقر مطلق باید در دل گروه‌های هدف آموزش‌های مهارتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، روستا‌ها و شهرهای کوچک، کارخانجات، دانشگاه‌ها و.... ورود کنیم.

وی بیان داشت: دانش، نیروی انسانی توانمند و گستردگی مکانی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور از جمله نقاط قوت این سازمان است.

دکتر ربیعی در ادامه برنامه‌ریزی برای توانمندسازی منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را ازجمله اولویت‌های سال ۱۳۹۷ عنوان کرد.

وزیر تعاون بر ایجاد حلقه فکر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای تحرک همکاران علاقمند و تلاشگر و بهره‌مندی از ایده‌های نو در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و... تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز