خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در یادواره شهدای فریدونکنار ؛

یاد وخاطره شهدا یک وظیفه همگانی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۵۳

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبک زندگی و آرمان‌های شهدا برای نسل‌های آینده تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از  ساری، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  سه‌شنبه‌شب در یادواره سرداران و 43 شهید روستای ازباران فریدونکنار با اشاره به اینکه گرامیداشت شهدا یک ضرورت پرافتخار برای جامعه ایران است،گفت:امروز که به عمق تحولات سیاسی نگاه می‌کنیم بیش از گذشته به فرهنگ و ترویج ایثار و شهادت نیاز داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با اشاره به اینکه امروز بیش از زمان دیگری نیاز به ترویج فرهنگ شهادت داریم، اظهار داشت: بزرگ‌ترین دستاورد امروز استقلال و تمامیت ارضی است.

وی در ادامه گفت: نیاز به برگزاری یادواره‌های شهدا داریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

علی ربیعی در ادامه با بیان اینکه عزمت‌مداری یک جامعه و گسترش فرهنگ معنویت  از دیگر برکات برگزاری یادواره‌های شهدا می باشد، گفت: امروز دشمنان ملت ایران از هر طریقی درصدد آسیب زدن به جامعه و جوانان هستند، پس اگر این فرهنگ توام با معنویت در جامعه حاکم شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای عزت‌مداری در کشور می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید روایت اسطوره‌های سرزمینمان را تکرار کنیم، گفت: این یک داستان نیست که افرادی به راحتی جان و مال خود را فدا کردند و با تاسی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) و در دفاع از ایران اسلامی جان خود را نثار کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت ملی امروز ایران روحیه یک ملت است، تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه هر نظام سیاسی، حمایت‌های مردمی و پشتوانه اجتماعی گسترده‌ای است که در مقاطع حساس تاریخی، نقش موثر و تعیین کننده‌ای در معادلات ایفا می‌کند.

علی ربیعی خاطرنشان کرد: وجه مشترک وصیت‌نامه همه شهدا تاکید بر اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه انسجام ملی داریم، افزود: امنیت یک کالای بی‌بدیل و زیرساخت تحول یک جامعه است.

ربیعی در ادامه با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، اظهار کرد: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران ندارد.

این مسؤول با بیان اینکه هدف دشمن ناامن کردن و خدشه‌دار کردن ایران از مسیر اجتماعی است، تصریح کرد: انسجام ملی و مسیر درست را با یاد شهدا ادامه می‌دهیم.

ربیعی با اعلام اینکه دشمن در مقابل روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران کاری از پیش نمی‌برد گفت: سبک زندگی و آرمان‌های شهدا برای نسل‌های آینده تبیین شود.

وی با بیان به اینکه کشورهای کوچک منطقه با تمدن ایران مشکل دارند، ادامه داد: امروز رئیس جمهوری که ملت ایران را ترورسیم معرفی می‌کند به فکر دموکراسی در ایران است.

 

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سیاست امریکا تخریب است، اظهار کرد: امروز بین اعتراض و تخریب فرق قائل هستیم و به خواست منطقی مردم احترام می‌گذاریم و به اعتراض‌ها گوش می‌کنیم.

وی در ادامه گفت : ثبات اقتصادی داریم و رشد اقتصادی باید پایدار باشد.

علی ربیعی با اشاره به اینکه کوتاهی خود را اذعان نمی‌کنیم، بیان کرد: امنیت ما زیرساخت اقتصادی و انسجام اجتماعی را فراهم می‌کند و در این مسیر سخت با کمک مردم حرکت می‌کنیم.

 

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام اینکه در مسیر شهدا باید گام‌های استوار برداریم، اظهار کرد: همچنان در راه شهدا هستیم و ثابت کردیم در حمایت از این انقلاب هستیم.

ولی‌الله نانواکناری با بیان اینکه دشمنان در برخی از شهرها ناامنی ایجاد کردند، ادامه داد: مردم به صورت خودجوش مشت محکمی به استکبار زدند و نشان دادند که در پیروی از ولایت و خط شهدا ثابت‌قدم هستند.

وی اشاره به اینکه در خط ولایت جانفشانی می‌کنیم، گفت: امروز جایگاه ولایت جایگاه بسیار مهم است و در مسیر شهدا و رهبری گام بر می‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز