خبرگزاری کار ایران

در پی تعطیلی کارخانه کاشی جم بروجرد؛

120 کارگر صنعت کاشی بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۹۵۰

پنجم خرداد ماه کارخانه کاشی جم بروجرد تعطیل و 120 کارگر این کارخانه بیکار شدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رکود صنعت کاشی و تعطیلی واحدهای تولیدی این صنعت، روز گذشته، 120 کارگر کارخانه کاشی جم بروجرد لغو قرارداد و این کارخانه به صورت کامل تعطیل شد.

از قرار معلوم، این کارگران قرار است برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی شهرستان بروجرد معرفی شوند.

در همین رابطه، «کامران فرشید» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در گفتگو با یک رسانه محلی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به دنبال کردن دریافت تسهیلات برای رفع مشکلات این واحد ، برگزاری جلسات در کنار سایر مسولان برای رفع مشکلات کارخانه کاشی جم اقدام کند.

وی اضافه کرد: اداره کار علیرغم اینکه باید به دنبال حق و حقوق کارگران باشد باید به دنبال حل کردن مسائل و مشکلات کارفرما هم بوده که نیاز است اداره صنعت برای رفع مشکلات صنایع شهرستان وارد عمل شود.

به گفته وی پیگیری حل مشکلات دریافت تسهیلات، حمل و نقل، رایزنی با ادارات آب و برق و گاز انجام شده  که نیاز است این اداره وارد عمل شود و برای حفظ اشتغال برنامه هایی اجرا شود.

 فرشید اظهار داشت: بعد از تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی ، تامین اجتماعی هم باید نسبت به تامین اعتبار برای پرداخت بیمه بیکاری کارگران اقدام کند.

وی بیان کرد: با توجه به مشکل بازار فروش واحدهای صنعتی، اداره صنعت باید به دنبال بازار فروش و صادرات هم باشد تا بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز