خبرگزاری کار ایران

کارگران کاشی ایرانا منتظر تحقق وعده‌های وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۶۲۱

کارگران کارخانه کاشی و سرامیک ایرانا که به علت مشکلات مالی و رکود حاکم بر این صنعت بیکار شده ‌اند منتظر هستند تا وزیر کار به وعده هایش در مورد حل مشکلات آنها عمل کند.

تعدادی از کارگران این کارخانه در تماس با ایلنا یادآور شدند که کارخانه کاشی ایرانا که از نیمه اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده و به غیر از نیروهای ستادی بقیه کارگران اخراج شده‌اند.

ظاهرا در روز سشنبه هفتم اردیبهشت ماه، جمعی از کارگران کاشی و سرامیک  ایرانا با حضور در مراسم‌ ویژه‌ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، مشکلات خود را مطرح و در حاشیه این مراسم ضمن گفتگو با شخص علی ربیعی از او وعده رسیدگی به مشکلاتشان را بگیرند.

در همین رابطه «عزیزه شریفی» ‌نماینده کارگان کاشی و سرامیک ایرانا به ایلنا گفت:‌ بیشتر کارگران کاشی و سرامیک ایرانا که در جال حاضر بیکار شده‌اند، سن بالایی دارند و دچار بیماری‌های ضمن کار شده‌اند از این رو بیکاری کارگران این کارخانه آسیب‌های فراوانی را متوجه آنها ساخته است.

نماینده کارگران کاشی و سرامیک ایرانا افزود:‌ انتظار داریم که دولت با حمایت از تولیدات داخلی و وضع قوانین سخت گیرانه برای واردات کلاهایی که مشابه داخلی آنها وجود دارد جلوی نابودی صنعت کاشی و سرامیک را بگیرد.

شریفی تصریح کرد: کارگران کاشی ایرانا خواهان تحقق وعده‌های داده شده‌هستند البته این مشکل تنها به کارگران این واحد تولیدی مربوط نمی‌شود، بسیاری از کارگران در ماه‌های گذشته به دلیل بحرانی شدن صنعت کاشی و سرامیک به مشکلی مشابه مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز