خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پیمانکاری پایانه‌های خارک و عسلویه به کیفیتِ پایین غذا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۰۹

کارگران پیمانکاری پایانه‌های نفتی خارک و عسلویه می‌گویند: بودجه‌ای که برای سه وعده‌ی غذای کارگرِ پیمانکاری در پیمان نوشته شده بسیار ناچیز است و پیمانکار راضی به بالا بردنِ کیفیتِ غذای کارگران نمی‌شود.

جمعی از کارگراران پیمانکاری بخش عملیات دریایی، کشتیرانی و صادرات پایانه‌های نفتی خارک و عسلویه در تماس با خبرنگار ایلنا، از تداوم مشکلات خود خبر دادند. 

این کارگران که مدتهاست به کیفیتِ بدِ غذای خود معترض هستند، می‌گویند: بعد از اعتراض‌های بسیار به کیفیتِ بد غذا، مدتی مسئله حل شد و همان غذایی که برای کارگران رسمی و قراردادی تهیه می‌شد، در اختیار کارگران پیمانکاری نیز قرار می‌گرفت؛ اواسط سال گذشته اما با تغییر پیمانکار به همان روال سابق برگشتیم. 

این کارگران می‌گویند: بودجه‌ای که برای سه وعده‌ی غذای کارگرِ پیمانکاری در پیمان نوشته شده بسیار ناچیز است و پیمانکار راضی به بالا بردنِ کیفیتِ غذای کارگران نمی‌شود. 

آن‌ها می‌گویند: شرکتِ پایانه‌ها در دو منطقه‌ی خارک و عسلویه دارای رستوران برای تأمین غذای کارگران رسمی و قراردادی است اما غذای این رستوران به کارگران پیمانکاری تعلق نمی‌گیرد. 

کارگران می‌گویند: تقاضای بالا بردنِ کیفیتِ غذا، خواسته‌ی زیادی نیست. چرا کارگران باید برای این کمترین خواسته، بارها نامه‌نگار کنند و در نهایت هم به خواسته‌ی خود نرسند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز