خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

انتقادِ نیروهای شرکتی مخابرات گیلان از اجرای سلیقه‌ای بخشنامه تغییر ساعات کار ادارات

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۴۶

کارکنان شرکتی مخابرات گیلان به اجرایِ سلیقه‌ای بخشنامه کاهش ساعاتِ کاریِ کارکنان معترض هستند.

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، به سیاستِ متفاوتِ شرکتِ مخابراتِ گیلان در اجرایِ بخشنامه کاهش ساعاتِ کاریِ کارکنان انتقاد کردند. 

به گفته‌ی این کارکنان، درحالیکه مخابراتِ ایران طبق بخشنامه‌ای، اداراتِ مخابراتِ سراسر کشور را ملزم به اجرای بخشنامه‌ی هیئت وزیران کرده است، مخابراتِ گیلانِ بخشی از کارکنان پیمانکاری را از این مصوبه معاف کرده و آن‌ها را ملزم به حضور در اداره به روال ساعات کاری سابق کرده است. 

این کارکنان می‌گویند: وقتی هیئت وزیران و شرکتِ مخابرات برای کاهش مصرف انرژی چنین بخشنامه‌ای صادره کرده چرا مخابرات گیلان سلیقه‌ای عمل می‌کند؟ 

کارکنان می‌گویند: نیروها را تا ساعت ۴ نگه می‌دارند و تمام کولرها و تجهیزات تا این ساعت روشن هستند. به ما می‌گویند از ساعت ۲ تا ۴ دیگر ارباب رجوع قبول نکنید. این چه سیاستی است؟! اگر قرار است کار کنیم چرا درهای اداره باید بسته باشد و اگر به حضور ما نیاز نیست، چرا مصوبه هیئت وزیران اجرا نمی‌شود؟ 

آن‌ها می‌گویند: شرکت پیمانکاری که ما با آن کار می‌کنیم، طیف گسترده‌ای از نیروها را در برمی‌گیرد و تنوع شغلی درآن زیاد است. دادنِ بخشنامه‌ی سراسری برای این شرکت درست نیست؛ به طور مثال کارکنان بخش فروش اینترنتی و دبیرخانه یا واحد مالی نیاز نیست تا ساعت ۴ بمانند. نهایتا می‌توان کسانی را که در بخش خرابی و یا سیمبان هستند شیفتی کرد تا اگر موضوع کاهش مصرف انرژی است این اتفاق بیفتد. 

به گفته‌ی این کارکنان، در حال حاضر مخابرات گیلان کاملا سلیقه‌ای عمل می‌کند، نیروهایی هم که نیاز نیست تا ساعت ۴ بمانند را نگه می‌دارند. مثلا ستاد مخابرات گیلان و دبیرخانه ستاد گیلان را تعطیل می‌کنند اما به دبیرخانه ستاد شهرستان می‌گویند تا ساعت ۴ بمانید! 

این کارکنان می‌گویند: رفتار سلیقه‌‎ای شرکت مخابرات گیلان مشکلاتی برای این کارگران ایجاد و آن‌ها را در انجام کار شخصی و اداری دچار سردرگمی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز