خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبر داد؛

تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابراتی آی تی آی / ملاک بررسی درخواست‌های خرید کارخانه اهلیت فنی و توان مالی خریدار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۰۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابرات راه دور (ITI) خبر داد و تاکید کرد: هر اقدام عملی با پیش شرط استیفای منافع اشخاص ذی حق و احیا و احیا و حفظ کاربری صنعتی کارخانه دنبال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن ربانی زاده  در جلسه بررسی درخواست شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC)  گفت: اداره اجرای احکام دادگستری استان لازم است نسبت به احصا مبلغ بدهی جهت تسویه حساب کارگران و بازنشستگان دارای احکام قضایی اقدام و مراتب را به استانداری اعلام کند.

معاون استاندار  با اشاره به طرح موضوع واگذاری کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) به شرکت کارخانجات مخابراتی ایران( ITMC) به عنوان خریدار دارای اهلیت ، افزود:  ملاک بررسی درخواست های خرید اهلیت فنی و توان مالی خریدار در نظر گرفته شده و بدیهی است که شرکت (ITMC) به لحاظ داشتن دانش فنی و متخصصین در اولویت بوده و در صورت داشتن توان مالی از امتیاز ویژه ای برای خریداری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: تصمیمات مذکور باید به نحوی اتخاذ شود تا غیر از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران ، سایر خریداران دارای اهلیت نیز امکان واگذاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در خصوص اجراییه بانک ملی مقابل کارخانه مخابرات راه دور ایران ابراز کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی پیشنهاد صلح سهام تملیکی بانک ملی را به شرکت کارخانجات مخابراتی ایران ارایه و بانک مذکور آمادگی دارد نسبت به کسب مجوز از ارکان اعتباری تهران اقدام و مراتب را به استانداری اعلام تا سهام به شرکت کارخانجات مخابراتی ایران صلح شود.

جانشین استاندار فارس در کارگروه رفع موانع تولید ابراز امیدواری کرد به زودی با تعیین تکلیف کارخانه ، شرکت ITI بتواند به جایگاه ویژه ای که در ابتدای دهه ۸۰ داشت برگردد و علاوه بر اشتغال ، تولید مناسبی در صنعت قطعات الکترونیک داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز