خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه دادرسی کار و مزد منطقه‌ای در دستور کار شورایعالی کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۸۶

در جلسه شورای عالی کار برنامه‌های اجرایی و راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با هدف تحقق شعار سال (مهار تورّم و رشد تولید) با محوریت نفش‌آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی تشریح و تبیین شد.

به گزارش ایلنا، سیصد و پانزدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگری و کارفرمایی شب دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد. 

در این نشست برنامه‌های اجرایی و راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با هدف تحقق شعار سال (مهار تورّم و رشد تولید) با محوریت نفش‌آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی تشریح و تبیین شد. 

صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی کار در سال گذشته بر برگزاری منظم و مستمر جلسات این شورا به صورت ماهیانه در سال جدید تأکید کرد. 

علی‌حسین رعیتی‌فرد (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار) نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شورای عالی کار در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در سال گذشته ۸ نشست شورای عالی کار برگزار شد. 

وی افزود: اصلاح آیین‌نامه دادرسی کار و تکمیل پژوهش‌های مزد منطقه‌ای از جمله مهم‌ترین دستور کارهای شورای عالی کار در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. 

در این نشست نمایندگان کارگری و کارفرمایی (شرکای اجتماعی) به بیان پیشنهادات خود در زمینه بهبود عملکرد این شورا پرداختند و در زمینه تقویم زمانبندی برگزاری جلسات شورای عالی کار در سال جاری تصمیم گیری و مقرر شد این جلسه در روزهای شنبه پایان هر ماه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز