خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

کارکنان بخش فروش بلیت مترو حقوق آبان را نگرفته‌اند/ نگران تعدیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۲۹

کارکنان بخش فروش بلیت مترو می‌گویند: در این وضعیت گرانی و با این حداقل حقوق، بیش از ۲۰ روز از ماه گذشته اما هنوز حقوق دریافت نکرده‌ایم.

 کارکنان بخش فروش بلیت مترو در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم دریافت حقوق آبان ماه خبر دادند و گفتند: در این وضعیت گرانی و با این حداقل حقوق، بیش از ۲۰ روز از ماه گذشته اما هنوز حقوق دریافت نکرده‌ایم. 

آن‌ها که پیشتر از اضافه کار اجباری شکایت داشتند، حالا می‌گویند: قبلا پول اضافه کار را به ما نمی‌دادند حالا همین حقوق ماهیانه را هم با تأخیر پرداخت می‌کنند. 

یکی از بزرگترین نگرانی‌های نیروهای بخش فروش بلیت مترو تعدیل است. آن‌ها می‌گویند: از اواخر سال قبل قراردادهایمان یک ماهه شده و هر ماه که کارفرما اراده کند می‌تواند عذر ما را بخواهد. درحالیکه خیلی از این نیروها بالای ده سال سابقه‌ی کار دارند. 

این نیروها پیشتر از تعدیل تعدادی از نیروهای خطهای مختلف مترو خبر داده بودند اما این موضوع از طرف شرکت پیمانکار رد شد. 

این نیروهای پیمانکاری می‌گویند: شنیده‌ایم که می‌خواهند تا پایان سال تعدادی را کنار بگذارند و نگرانیم این تأخیر در پرداختِ حقوق زمینه‌ی چنین اقدامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز