خبرگزاری کار ایران

بررسی "حقوق کارگر و کارفرما، راه‌حل تعارض همیشگی" در یک نشست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۵۹

گروه اقتصاد و مدیریت انجمن اندیشه و قلم در نشستی تخصصی به نقد و بررسی دو کتاب «مزدهای منصفانه و تحلیل وضعیت ایران» و «پیمان‌های دسته‌جمعی کار» خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه اقتصاد و مدیریت انجمن اندیشه و قلم، در نشستی تخصصی، ضمن نقد و بررسی دو کتاب «مزدهای منصفانه و تحلیل وضعیت ایران» و «پیمان‌های دسته‌جمعی کار»، موارد زیر را مورد بحث قرار می‌دهد: 

- تعیین حقوق و دستمزد کارگران با راهکار سه‌جانبه‌گرایی، چه توفیقات و چالش‌هایی داشته است؟ 

- پیمان‌های دسته جمعی کار چگونه می‌تواند منافع هر دو سوی کارگر و کارفرما را تامین کند؟ 

- پیمان‌های دسته جمعی چه کارنامه‌ای در کشورهای دیگر داشته و تحقق آن‌ها در ایران چه چشم‌اندازی دارد؟ 

این نشست تخصصی با حضور محمد مالجو، پژوهشگر اقتصاد سیاسی، حسین حبیبی، عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار و ابوالفضل پاسبانی، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و نویسنده کتاب روز دوشنبه، ۹خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد. 

محل نشست: خیابان آزادی، روبروی استاد معین، خ شهید جواد اکبری، کوچه اتکا، پلاک ۷، برج آجری بنتک. همچنین برنامه از طریق صفحه andisheqalam. live به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز