خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان در دیدار با مدیر بانک کارآفرین:

دریافت تسهیلات بانکی موجب دلگرمی کارگزاران جذب بیمه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۷۶

بیت الله برقراری گفت: کارگزاران با دریافت تسهیلات بانکی، با دلگرمی بیشتری در جذب بیمه شده جدید کار خواهند کرد و در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و پوشش بیمه‌ای حرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کار آفرین در دیدار با بیت الله برقراری به ایجاد هم افزایی و همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تأکید کرد. 

بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر) در دیدار با احمد بهاروندی (مدیرعامل بانک کارآفرین) ضمن تبیین اهداف صندوق به بیان عملکردهای اقتصادی و بحران‌های پیش رو صندوق‌های بازنشستگی پرداخت. 

برقراری بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر نسبت به دیگر صندوق ها، جوان و پویا است و نه تنها باید منابع در اختیار را حفظ کرده، بلکه باید در راستای افزایش آن حرکت کنیم. 

وی همچنین تصریح کرد: انتظارات ما از همکاری و هم افزایی با بانک‌ها، حمایت از خط مقدم این صندوق یعنی کارگزاری است. صندوق بیش از ۱۸۰۰ کارگزاری در سطح کشور دارد و کارگزاران با دریافت تسهیلات بانکی، با دلگرمی بیشتری در جذب بیمه شده جدید کار خواهند کرد و در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و پوشش بیمه‌ای حرکت می‌کنند. 

مدیرعامل بانک کار آفرین ضمن معرفی بانک و فعالیت‌های آن، به بیان پیشبرد اهداف اقتصادی بانک با ۱۰۸ شعبه در سطح کشور پرداخت. بهاروندی اظهار کرد: حرکت این بانک در مسیر اهداف نظام و ایجاد رفاه جامعه و به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز