خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تعاون و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۲۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام پذیرفت.

به گزارش ایلنا، سیدباقر فتاحی (رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، به بیان اهداف بانک تعاون و زمینه‌های همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت.

به گفته وی؛ این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات به جامعه هدف صندوق را داشته و با منابع در اختیار بانک، امکان انجام پروژه‌های همکاری در راستای تحقق اهداف صندوق نیز وجود دارد.

بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) نیز به بیان اهداف اقتصادی صندوق و استفاده از تعاونی‌ها در این راه اشاره کرد و گفت: حرکت در مسیر پیشرفت با هم افزایی صورت می‌گیرد و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم افزایی به اهداف والای خود در نظام خواهند رسید.

وی همچنین افزود: در جامعه هدف صندوق هر چه بیشتر چتر بیمه‌ای گسترش پیدا کند، عدالت اجتماعی نیز بیشتر صورت خواهد گرفت و از طرف دیگر کشاورزان و روستائیان با خیال آسوده به شغل خود ادامه می‌دهند و امنیت غذایی کشور اینگونه محقق می‌شود. انتظار ما در مسیر پیشرفت، در گام نخست، رجوع به ظرفیت داخلی و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید پس از انعقاد تفاهم نامه، پیگیری صورت گیرد و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده شود.

در خاتمه این نشست، دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز