خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان:

۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به تعاونی ها پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۷۳

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان گفت: ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به تعاونی ها پرداخت می شود و ۳۰ درصد به سایر بخش های اقتصادی اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدرضا شریفی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون یک بانک تخصصی و توسعه ای دولتی است که وظیفه اجرای تکالیف دولت را بر عهده دارد که درحال حاضر عاملیت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، کشاورزی، گردشگری، ازدواج جوانان، فرزند آوری، مشاغل خانگی، نهادهای حمایتی (کمیته امداد، سازمان بهزیستی و... را برعهده دارد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در پنج ماه نخست سال جاری تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با پنج ماهه نخست سال گذشته رشد و برابری داشته است.

وی بیان کرد: ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج و ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزند آوری، 110 میلیارد ریال مشاغل خانگی، 32 میلیارد ریال نهادهای حمایتی، 1000 میلیارد ریال بند الف ماده 52 و... در 5 ماهه نخست سال جاری پرداخت کردیم.

شریفی گفت: در سال جاری ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی تخصیص اعتبار داریم که ۱۱۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است و سقف تسهیلات مشاغل خانگی یک میلیارد ریال است که سقف بازپردارخت آن هفت ساله و با کارمزد چهار درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز