خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون‌عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

آتیه‌سازان حافظ و بیمه سلامت تا هفته آینده مطالبات بیمارستان‌ها و بازنشستگان را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۸۸

رئیس کانون‌عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در جلسه مشترک هیئت رئیسه کانون‌عالی بازنشستگان و مدیران شرکت آتیه سازان حافظ بر اجرای دقیق قرارداد فی مابین در جهت رفع مشکلات درمان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، قلی شادبخش، رئیس کانون‌عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در ابتدای این جلسه، به تاریخچه و قوانین درمان در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، تصویب و اجرای قانون الزام بوده که متاسفانه به‌علت مشکلات پیش‌رو در سازمان وعدم اجرای دقیق لاجرم بیمه شدگان و بازنشستگان از طریق خرید درمان از بخش خصوصی مشکلات درمانی را برطرف و این مسئله سبب بسیاری مشکلات اجتماعی در جامعه شده است. 

وی از مدیران آتیه سازان حافظ، هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سلامت خواست نسبت به اجرای دقیق قرارداد فیمابین اهتمام ویژه ورزیده و حداقل تا هفته آینده در خصوص پرداخت طلبکاری بازنشستگان، مراکز درمان و خصوصا بیمارستان‌ها اقدامات مقتضی انجام دهند. 

در پایان، خسروی مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران از نجیب‌ترین، عزیزترین و سختکوش‌ترین انسان‌ها در جامعه هستند و شرکت آتیه‌سازان با توجه به مشکلات موجود با تمام توان در جهت اجرای قرارداد فی مابین تلاش خواهد کرد. 

وی افزود: کلیه مطالبات بازنشستگان که تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ در دفاتر شرکت ثبت شده است، تا پایان هفته پرداخت و همچنان نسبت به تقویت مراکز طرف قرارداد درمانی و بیمارستان اقدامات عاجل معمول تا در جهت خدمات‌رسانی به بازنشستگان دقت لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز