خبرگزاری کار ایران

لزوم تسریع در پرداخت بن ماه مبارک رمضان کارگران پیمانکاری راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۷۸

برخی کارگران پیمانکاری راه آهن در انتظار دریافت بن ماه مبارک رمضان طبق بخشانه مدیریت راه آهن هستند.

شماری از کارگران پیمانکاری راه آهن در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: طبق بخشنامه‌ای که از سوی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره راه آهن به معاونت توسعه مدیریت و منابع ابلاغ شده، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت بن ماه رمضان باید به کارگران پرداخت شود که هنوز برخی شرکت‌ها آن را انجام نداده‌اند.

آن‌ها با بیان اینکه این بخشنامه شامل همه کارگران و کارکنان اعم از شرکتی، پیمانکاری، رسمی، روز مزدی، کار معین و حتی روحانیون و پلیس شاغل در این مجموعه که دارای حکم کارگزینی بوده و تا پایان اسفند ۱۴۰۰ با مجموعه همکاری داشته‌اند، می‌شود که هنوز در مورد بیشتر کارگران پیمانکاری اعمال نشده است.

طبق اظهارات این کارگران؛ چند سالی است که برخی کارگران پیمانکاری راه آهن از سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان برخوردار نیستند اما در این دوره از ماه مبارک رمضان مدیریت راه آهن بخشنامه پرداخت بن ماه مبارک رمضان را برای همه کارفرمایان بخشهای مختلف ریلی ارسال کرده و باید اجرایی شود.

آن‌ها با بیان اینکه بدون شک مدیریت راه آهن می‌داند که کارگران بویژه کارگران پیمانکاری با دستمزد فعلی قادر به تهیه مواد غذایی مخصوصا در ماه رمضان نیستند، افزود: از مدیریت راه آهن و کارفرمایان شرکتهای پیمانکاری توقع می‌رود پیگیر موضوع پرداخت بن ماه مبارک رمضان به کارگران باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز