خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بدونِ ارزیابیِ افرادی که به ما معرفی شدند، پست مدیریتی به کسی ندادیم/ تمام بازرسی‌های ما سرزده خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۵۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از جریانهای سیاسی به ما افرادی را برای انتصاب معرفی کردند اما ما بدونِ ارزیابیِ افراد معرفی شده کسی را انتصاب نکردیم و پست مدیریتی ندادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله عبدالملکی (وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی) در مراسم رونمایی از سامانه ارزیابی عملکرد مدیران توسط کارمندان گفت: اگر مدیران رده‌های پایین درست انتخاب شده باشند نیمی از کار مدیر ارشاد انجام می‌شود. 

وی با تاکید بر اهمیتِ ارزیابیِ مدیران گفت: ما با دو رویکرد مدیران را ارزیابی می‌کنیم. اول، ارزیابی مدیران فعلی برای بررسیِ اینکه کدام مدیران صلاحیت ماندن دارند و کدام‌ها باید بروند و دوم، ارزیابیِ مربوط به بررسی صلاحیت مدیران برای انتصاب آن‌ها. 

وزیر کار ادامه داد: در وزارت کار بیش از ۳۵۰۰ نفر را ارزیابی کردیم و در این بین ۴۰۰ نفر در پستهای مدیریتی قرار گرفتند. 

وی تاکید کرد: بعد از انتصاب، مدیران را به حال خود رها نمی‌کنیم بلکه ارزیابیِ عملکرد آن‌ها شروع خواهد شد. در واقع اگر فردی را انتخاب کردیم او را ارزیابی می‌کنیم و او از فردای انتصاب زیر ذره‌بینِ ارزیابیِ ما می‌رود. 

وزیر کار گفت: برخی از جریانهای سیاسی به ما افرادی را برای انتصاب معرفی کردند اما ما بدونِ ارزیابیِ افراد معرفی شده کسی را انتصاب نکردیم. 

عبدالملکی تاکید کرد: ما برای ارزیابیِ عملکردِ مدیران منابع مختلفی در دسترس داریم. یکی از منابع ما مردم هستند و یکی دیگر از این منابع نظر کارکنان تحت امر است. 

وی با اشاره به رونمایی از سامانه مدیربان گفت: توسط این سامانه می‌توانیم عملکرد مدیران را بررسی کنیم. همچنین از طریق سامانه‌ی سوت‌زنی نیز مردم می‌توانند گزارش فساد در زیرمجموعه‌های وزارت کار را به گوش ما برسانند. 

وی با بیان اینکه ایده دولت الکترونیک و دولت هوشمند در وزارت کار پیگیری می‌شود گفت: در این مدتِ شش ماهه بیش از ده هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات وزارت‌خانه ثبت شده، همچنین ۲۸۰ هزار شکایت نیز به ما ارجاع شده است. ما به تمام این شکایات پاسخ دادیم و ۸۵درصد از اقدامات ما در مورد این شکایات نیز منتج به نتیجه شده است. 

وزیر کار با اشاره به وظیفه‌ی وزارت کار برای بازرسی گفت: برخی از ما گله می‌کنند که چرا بازرسی‌ها سرزده است ما از همینجا اعلام می‌کنیم ما برای بازرسی از واحدهای مختلف از پیش اطلاع نمی‌دهیم و بازرسیِ ما به صورت آنی و سرزده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز