خبرگزاری کار ایران

درخواست پرستاران تامین اجتماعی از وزیر و رئیس کمیسیون بهداشت/ بازنشستگی با ۲۰ سال کار اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۴۵

پرستاران سازمان تامین اجتماعی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستند که اقدامات لازم جهت ایجاد امکان بازنشستگی پرستاران با بیست سال سابقه کار را انجام و پیگیر تصویب آن باشند.

به گزارش ایلنا، پرستاران سازمان تامین اجتماعی با تهیه کارزاری خطاب به بهرام عین الهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و حسینعلی شهریاری (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی) از آنها در زمینه رفع مشکل بازنشستگی خود کمک خواستند. 

آنها با اشاره به بازنشستگی زودتر از موعد پرستاران در کشورهای دیگر، یادآور شدند که در بیشتر کشورها پرستاری جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود و پرستاران با 20 سال کار بازنشسته می‌شوند.

تهیه‌کنندگان این کارزار متذکر شدند: یک پرستار نه تنها از نظر جسمی فرسوده شده بلکه از نظر روحی نیز دچار فرسودگی می‌شود. در دوران پاندمی کرونا نیز شاهد فشار کاری عظیم واردشده بر این قشر بوده‌ایم.

آنها در پایان از آقایان عین‌الهی و شهریاری خواستند اقدامات لازم جهت ایجاد امکان بازنشستگی پرستاران با بیست سال سابقه کار را صورت داده و پیگیری تصویب آن را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز