خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها در فاز دفاعی به هم ریخته‌اند؛

شاهرودی: استقلال نمی‌تواند برنده دربی باشد/ هافبک‌ها رمز موفقیت پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۳۵۱

مدافع سابق پرسپولیس گفت: طارمی را تغذیه کنند پرسپولیس برنده دربی می‌شود.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: برای دربی هر 2 تیم شرایط خوبی دارند و از روحیه بالایی برخوردارند. پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و هافبک‌هایش شناور بازی می‌کنند. مهدی طارمی زهردار است و اگر او را خوب تغذیه کنند شانس برد پرسپولیس زیاد است.

وی افزود: استقلال این هفته 3  گل به سپاهان زد و شرایط خوبی دارد اما پرسپولیس خیلی راحت می تواند آنها را ببرد. قطعا روی نقطه ضعف استقلال کار کرده‌اند. استقلال در فاز دفاعی به هم ریخته است و باید از این نقطه‌ضعف استفاده کنند. استقلال در فاز هجومی بد نیست و مهاجم خارجی‌اش زهردار است و باید او را مهار کنند.

وی ادامه داد: دربی بازی مهم و حساسی است و همیشه  پرحاشیه است چون جو ورزشگاه به بازیکنان استرس وارد می‌کند و بازی خود به خود حساس می‌شود و همیشه هم شاهد بوده‌ایم که حساسیت بالایی در دربی وجود داشته است.

شاهرودی در پایان گفت: رمز پیروزی در دربی هافبک‌ها هستند. اگر هافبک‌ها خوب بجنگند تیم موفق می‌شود. امیدوارم هافبک‌های پرسپولیس خوب کار کنند تا برنده شوند. استقلال هیچ شانسی برای بردن ندارد و نمی‌تواند برنده دربی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز