خبرگزاری کار ایران

گل الهلال سالم بود؛

شاهرودی: پرسپولیسی‌ها درگیر جو روانی سعودی‌ها نشوند/ بردن الهلال یعنی فراموشی ناکامی لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۳۵۷

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران در بازی با الهلال روحیه مضاعفی به بازیکنان پرسپولیس دادند.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: الهلال خیلی قوی بود و از حق نگذریم گل‌شان به پرسپولیس سالم بود اما خدا را شکر با حضور تماشاگران تیم روحیه‌ای مضاعف گرفت و برنده از زمین خارج شد. الهلال در زمین نسبت به پرسپولیس برتری عددی داشت و این مسئله در بازی برگشت کار را دشوار می کند.

وی افزود: الهلال 2-3 بازیکن سرعتی دارد که در بازی برگشت دردسرساز خواهند شد و باید با برنامه بازی کنیم. توصیه‌ام این است که در ریاض شاید مشکلاتی به وجود بیاورند که طبیعی هم هست تا روحیه بچه‌ها را خراب کنند اما بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان مسلط باشند چون با یک نتیجه مساوی هم صعود می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چقدر به صعود پرسپولیس از این مرحله امیدوار هستید اظهار داشت: قابل پیش‌بینی نیست. با این بازی که از الهلال دیدم کارمان سخت است اما بازیکنان ایرانی همیشه تعصب ایرانی دارند و ما بارها و بارها در این موقعیت قرار گرفته‌ایم و نتیجه هم گرفته ایم و امیدوارم پرسپولیس در این بازی هم نتیجه لازم را بگیرد و صعود کند.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: اگر بخواهیم در بازی برگشت فقط دفاع کنیم کار مشکل می‌شود. باید در خانه آنها بازی متعادلی انجام دهیم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. پرسپولیس در دربی فشار زیادی را تحمل کرد و مقابل الهلال خسته بود اما باز هم خوب کار کرد. در خانه حریف بچه‌ها باید 2 برابر این توان بگذارند تا نتیجه لازم را بگیرند.

شاهرودی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس به خوبی ریکاوری کند و برانکو در این چند روزه بچه ها را خسته نکند و به تیم فشار نیاورد. الان در عربستان هوا گرم است و باید با حداکثرب توان‌شان به آنجا بروند. با برد الهلال هواداران ناکامی‌های لیگ را به فراموشی سپردند و ان‌شالله از این مرحله هم صعود کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز