خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس کار سختی در اصفهان دارد؛

شاهرودی: شوک سیاسی جواب داد / کی‌روش با هوش است که کریمی را آورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۲۲

خدارا شکر پرسپولیس با این تغییرات در سه بازی پشت سرهم ۷ امتیاز گرفت و شوک سیاسی جواب داد تا شرایط تیم بهتر شود

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم هنوز پرسپولیس همیشگی نشده و برای رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به چندین بازیکن خوب و بزرگ دارد تا بتواند انتظارات را برآورده کرده و روزهای خوب خودش را تکرار کند.

گفت‌وگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

اوضاع پرسپولیس را پس از ۲ برد متوالی چطور می بینید؟
پرسپولیس کار زیاد دارد و هنوز پرسپولیس همیشگی نشده است. هر چند از ۳ بازی ۷ امتیاز گرفته و قابل‌قبول است، اما اعتقادم این است که باید از این ۳ بازی ۹ امتیاز می‌گرفت. البته با شرایطی که تیم داشت، ‌۷ امتیاز هم مناسب بود. همه فکر می‌کردند که بازی‌های پرسپولیس آسان است، اما استقلال‌خوزستان مقابل پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشت که گل نشد. به هر حال زیبایی فوتبال به همین مسائل است.

بازی با سپاهان را چطور می‌بینید؟
بازی سختی است، اما امیدوارم پرسپولیس همین روند را ادامه دهد. پرسپولیس باید در نیم‌فصل نقاط ضعف‌اش را تقویت کند، چون در دفاع‌چپ و خط حمله مشکل دارند و باید بازیکنان‌بزرگی که درحد نام پرسپولیس باشند را جذب کنند.

سپاهان در این بازی خانگی چشم به امتیاز دارد و به نظر نمی‌رسد بردن آنها راحت باشد، اینطور نیست؟
بردن سپاهان در اصفهان کار سختی است به خصوص اینکه استادیوم فولادشهر در ارتفاع است و اکسیژن‌گیری سخت است و به مشکل می‌خورند. پرسپولیسی‌ها باید سعی کنند در اوایل بازی توپ را بچرخانند تا اینکه خودشان بدوند. سپاهان اوایل فصل خوب بود و در ادامه یک مقدار افت کرد که با اضافه شدن حسین فرکی الان خوب بازی می‌کنند و شرایط اول فصل را به دست آورده‌اند. این بازی برای هر دو تیم سخت است و به نظر من کسب یک امتیاز هم در اصفهان برای پرسپولیس خوب است.

در مورد تغییراتی که سیاسی در پرسپولیس ایجاد کرد، چه صحبتی دارید؟
یک موقع باید به تیم شوک داد و گاهی اوقات هم جواب می‌دهد. علی دایی زحمت خودش را برای پرسپولیس کشید و توانش همین بود. گفته بودم دایی اگر پرسپولیس را دوست دارد، خودش باید استعفا دهد. خدا را شکر پرسپولیس با این تغییرات در ۳ بازی پشت سر هم ۷ امتیاز گرفت و شوک سیاسی جواب داد تا شرایط تیم بهتر شود.

در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی چه نظری داری؟
علی کریمی چون در مقدماتی جام‌جهانی کنار کی‌روش و بازیکنان تیم ملی بوده، حضورش در کادر فنی ایده خوبی بود. کی‌روش با هوش بود که کریمی را آورد، چون علی محبوب است و حاشیه‌ها را جمع می‌کند تا کی‌روش تمرکزش را روی کارهای فنی بگذارد. بحثمدرک مربیگری کریمی هم مطرح شده که او می‌تواند در کلاس‌های مربیگری شرکت کند و مدرک بگیرد. کریمی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی بوده و امیدوارم بتواند کنار کی‌روش تجربه کسب کند و در آینده سرمربی شود. به کریمی تبریک می‌گویم و ان‌شاالله در مربیگری موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز