خبرگزاری کار ایران

هواداران همه چیز را فراموش کنند؛

شاهرودی: بازیکنان پرسپولیس نباید مقابل النصر غافلگیر شوند/این بازی جای اشتباهات فردی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۷۰

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران باید نتایج قبلی و حاشیه‌ها را فراموش کنند و برای بازی با النصر به ورزشگاه بیایند.

به گزارش ایلنا، رضا شاهرودی افزود: بازی با النصر مهمترین بازی پرسپولیس در چند ماه اخیر است. آنها تیم خوبی دارند. بازی النصر برابر پرسپولیس را دیدم. پرسپولیس در آن بازی موقعیت‌های زیادی داشت. اگر این موقعیت‌ها گل می‌شد، شاید نتیجه به شکل دیگری در می‌آمد. در بازی برگشت هم شرایط اینگونه است. باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم. این بازی جای اشتباهات فردی نیست.

وی ادامه داد: النصری‌ها انتقال بازی سریع دارند بر عکس لخویا هستند. تیم قطری حفظ توپ می‌کند و همین مساله به بچه‌های ما اجازه می‌داد بازیسازی کنند و غافلگیر نشوند. ویژگی دیگر تیم النصر خلاقیت بعضی بازیکنان آن است. برای بازی رو به جلو نفرات خوبی دارند. یک بازیکن دفاع راست و یک هافبک ملی‌پوش را هم در بازی رفت نداشتند که در این بازی حضور دارند ولی در مقابل، ما در بازی رفت، بنگر و نوری را داشتیم که در این بازی نیستند و امیدوارم گابریل حداقل برای این بازی برسد. او با توجه به محرومیت نوری، می‌تواند در این بازی کمک زیادی بکند.

شاهرودی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، مساله‌ای که از همه موارد مهمتر است، حضور هواداران است. باید همه چیز را فراموش کرد. بازی با النصر اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس الان صدرنشین است. سرنوشت دست خود ماست اما حتی تساوی در این بازی باعث فشار روانی می‌شود اما با پیروزی، مسیر صعود هموار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: هواداران حاشیه‌ها و نتایج قبلی را فراموش کنند. پیروزی‌ برابر بنیادکار و لخویا نشان داد بازیکنان توانمندی داریم. هواداران همچنین با توجه به قواعد سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، از پرداختن به مسائل حریف پرهیز کنند و فقط باید تیم خودمان را حمایت کنیم. جا دارد همه ما قدیمی‌ها، کارشناسان و خلاصه تمام اقشار فوتبال در این بازی حضور داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز