خبرگزاری کار ایران

۳ امتیاز را از پرسپولیس می‌گیریم؛

شاهرودی: مدارا با برانکو پرسپولیس را نابود کرده/ سوشا باید خودش را اصلاح کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۳۹۶

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: ما به 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داریم و با تمام وجود تلاش می کنیم تا با پیروزی از این دیدار خانگی خارج شویم.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من کاپیتان و بازیکن پرسپولیس بوده‌ام و با تمام وجودم این تیم را دوست دارم اما با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم ما به 3 امتیاز این بازی احتیاج داریم تا در جدول سروسامان بگیریم. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.

وی در مورد پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل صبا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازی باخته را مساوی کرد. پرسپولیس هر جا برود تماشاگر دارد چون تیم بزرگی است اما ما هم در خانه خودمان تماشاگر داریم. نباید پرسپولیس را دست کم بگیریم چون آنها هم نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارند تا در جدول شرایط بهتری داشته باشند. به نظر من هر تیمی که هافبک هایش بهتر باشد برنده این بازی می شود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شرایط روحی پرسپولیس با فوت هادی نوروزی که کاپیتان این تیم بود اصلا خوب نیست اما بازیکنان پرسپولیس باید حرفه‌ای فکر کنند. هادی را خدا بیامرزد و دیگر زنده نمی شود و بچه های پرسپولیس باید به لحاظ روحی خودشان را بالا ببرند.

مربی سیاه جامگان اظهار داشت: کسب 8 امتیاز از 8 بازی اصلا برای پرسپولیس خوب نیست و آنطور که باید و شاید امتیاز نگرفته اند. روند پرسپولیس اصلا قابل قبول نیست و اگر مربی ایرانی بود صد در صد تا الان عوض شده بود اما چون قرارداد برانکو سنگین است با او مدارا می کنند و این مدارا کردن به قیمت نابودی پرسپولیس تمام می شود.

شاهرودی در پایان گفت: بعید می‌دانم برانکو بتواند پرسپولیس را از بحران خارج کند. شرایط یک مقدار سخت شده و فوت هادی در کنار حاشیه هایی که بود حال و هوای خاصی به پرسپولیس داده و خیلی سخت است که به لیگ برگردند. این اتفاقاتی که در زمین می‌افتد یعنی درگیری با بازیکنان حریف و دخالت های سوشا مکانی هم خیلی زشت است. سوشا از نظر فنی بد نیست اما باید از نظر اخلاقی و فرهنگی خودش را درست کند. من در استیل آذین مربی سوشا بودم . او بچه خوبی است اما به لحاظ اخلاقی باید خودش را اصلاح کند تا یک سوشای جدید ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز