خبرگزاری کار ایران

خیلی‌ها مرگ هادی را باور ندارند؛

شاهرودی: برخی به خاطر دوربین‌ها به مراسم نوروزی رفتند/ تا ریال آخر قرارداد را به خانواده‌‌اش بدهند

کاپیتان‌ پیشین پرسپولیس گفت: همه می‌دانند هادی نوروزی مرد بااخلاق پرسپولیس بود.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه می‌دانند هادی نوروزی مرد بااخلاق پرسپولیس بود و هیچ‌وقت حاشیه‌ساز نبود. من در پاسارگاد با او همبازی بودم و در داماش هم شاگردم بود و یک بار نه با کادر فنی و نه با بازیکنان حتی بحث جزئی هم نداشت.

کاپیتان‌ پیشین پرسپولیس متذکر شد: هادی واقعا بااخلاق بود و متاسف شدیم از بین ما رفت. هادی به لحاظ فنی و اخلاقی خیلی‌خوب بود و درگذشت او را به جامعه ورزش و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

شاهرودی افزود: خیلی‌ها مرگ هادی را باور ندارند. او خیلی جوان بود و در سن 30 سالگی این اتفاق افتاد. کاش اورژانس سریع‌تر می‌آمد تا این اتفاق نمی‌افتاد. من از شنیدن خبر درگذشت هادی خیلی ناراحت شدم چون کنار هم بازی کرده بودیم و مربی‌اش هم بودم. الان کاری نمی‌شود کرد و فقط باید تاسف خورد.

وی درباره دلیل عدم حضورش در مراسم مربوط به درگذشت هادی نوروزی گفت: هادی 4 صبح فوت کرده و نزدیک ظهر دوستان جلوی بیمارستان آتیه جمع شدند. دوستان بیشتر برای دوربین می‌آیند اما ای کاش دوستان از ته دل ناراحت باشند و الان به خانواده هادی رسیدگی کنند. باید ببینیم به خانواده او کمک می‌کنند یا نه و به نظر من قراردادش را باید تا ریال آخر به خانواده‌اش بدهند.

شاهرودی در پایان گفت: پرسپولیس با فقدان نوروزی صد در صد دچار مشکل می‌شود چون کاپیتانش را از دست داده است. نوروزی این اواخر بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشت و به نظرم نبودن هادی به پرسپولیس ضربه می‌زند و بیشتر از نظر روحی به مشکل می‌خورند چون بچه‌ها فکر و ذکرشان پیش هادی است.

کد خبر : ۳۰۹۹۵۴