خبرگزاری کار ایران

صادق یادش رفته ذخیره من بود؛

شاهرودی: ورمزیار دنبال قاتل بروسلی است/ طارمی خود را اصلاح نکند نابود می‌شود

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیس از ما بهتر بود و برد.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برد مقابل سیاه‌جامگان را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. دست‌شان هم درد نکند چون در ورزشگاه ثامن برای من سنگ تمام گذاشتند و خیلی تشویقم کردند.

وی ادامه داد: شرایط ما در این بازی اصلا خوب نبود و بچه‌ها حتی یکی از تاکتیک‌های مورد نظر ما را اجرا نکردند. پرسپولیس بهتر از ما بود و برد. ما گل‌های یک جور می‌خوریم که در تمرینات باید کار کنیم تا این ضعف را برطرف کنیم.

شاهرودی افزود: در روزی که ما بد بودیم پرسپولیس بهتر کار کرد و برد. ما دقایق پایانی که به گل رسیدیم بهتر کار کردیم چون بچه‌های ما تازه به خودشان آمده بودند. البته بچه‌های ما جوان هستند و با استرس بازی می‌کردند چون از اسم پرسپولیس ترسیده بودند. 5 دقیقه وقت اضافه خوب کار کردیم اما وقت تمام شده بود.

وی متذکر شد: پرسپولیس باید بازی به بازی جلو برود و نمی‌شود گفت الان با این برد از بحران درآمده است. باید همین روند را ادامه دهند تا از بحران خارج شوند. ان‌شالله بازیکنان پرسپولیس بی‌انضباطی‌ها را کنار بگذارند و حاشیه درست نکنند تا این روند ادامه داشته باشد.

مربی سیاه‌جامگان اظهار داشت: به نظرم آن صحنه‌ای که می‌گویند روی طارمی پنالتی شد 50-50 بود و اگر هم بازیکن ما خطا کرده باشد طارمی خودش را مصنوعی زمین انداخت. کارشناسان باید روی آن صحنه نظر بدهند. الان هر جا می‌رویم صحبت طارمی است و باید حواسش را خیلی جمع کند تا دچار حاشیه نشود. بازیکنان خیلی بزرگتر از طارمی هم بوده‌اند که به خاطر حاشیه نابود شده اند. احساس می‌کنم طارمی یک مقدار دچار غرور شده و باید خود را اصلاح کند تا فوتبالش زود تمام نشود.

وی درباره صحبت‌های صادق ورمزیار مبنی بر اینکه دوره فوتبال او و میناوند کم بوده و نباید در انتخابات 90 به آنها رای داده می‌‌شده، گفت: صادق برای من قابل‌احترام است اما یادش نرود اوایل مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ذخیره من بود و چطور می‌شود حق من نبوده بین گزینه‌ها قرار بگیرم. صادق پسر خوبی است و برای استقلال زحمت کشیده اما یادش نرود ذخیره من بود. من همین‌ که جزو گزینه‌ها بودم خدا را شکر می‌کنم و به نظرم حق پولادی؛ حاج‌صفی و جواد منافی بود که بین گزینه‌ها قرار بگیرند.

شاهرودی در پایان در واکنش به اینکه ورمزیار گفته اگر پروین سرمربی تیم‌ملی نبود او بیشتر در تیم ملی بازی می‌کرد، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند مجتبی محرمی یک سر و گردن بالاتر از همه بود، ضمن اینکه ورمزیار پا راست بود و او را دفاع چپ می‌گذاشتند و چپ کلاسیک نبود. صادق‌جان ما الان کارهای مهمتری داریم و تو دنبال قاتل بروسلی هستی؟
 

کد خبر : ۳۱۵۴۰۴