خبرگزاری کار ایران

پولادگر: کمک کنید انتخابات برگزار شود/ دیر آمدم تا تاییدصلاحیت‌ها برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۳۳

معاون وزیر ورزش در خصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد پولادگر پس از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: اول از همه یک عذرخواهی برای تاخیر به همه شما بدهکارم، دوستانی که در جریان هستند بیشتر مطلع‌اند علت تاخیر را، به هرحال می‌دانید برای برگزاری مجمع یک الزاماتی داریم، کاندیدهای احراز پست ریاست فدراسیون دو تایید صلاحیت نیاز دارند، یکی تایید صلاحیت مدیریتی است که حداقل پنج سال باید سابقه مدیریت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مرحله دوم تایید نهایی بوده که بر عهده نهادهای نظارتی است و بر عهده ما نیست و قبل از تایید نهادهای نظارتی اجازه برگزاری مجمع را نداریم، تا امروز منتظر بودیم که این تاییدها به ما داده شود که متاسفانه تا این لحظه این تاییدیه ها داده نشده و‌ اجازه برگزاری را به ما نداده اند. الان هم آمدم از شما عذرخواهی کنم و از شما درخواست کنم به ما کمک کنید. کاراته رشته پر افتخاری است و قدمت طولانی دارد لذا برای اینکه در این شرایط لطمه‌ای به این رشته نخورد من درخواست می‌کنم شما همگی به ما کمک کنید، شما از اهالی این رشته هستید و‌ بیشتر دلتان برای کاراته می‌سوزد. 

پولادگر در ادامه خاطر نشان کرد: کمک کنید ما هم عزم خود را جزم کنیم و یک تاریخ دیگر برای برگزاری انتخابات در خدمت شما باشیم. شما قول بدهد و‌ به ما کمک کنید تا قبل از پایان سال انتخابات برگزار شود. از همه شما قول می‌خواهم که تا قبل از پایان سال مجمع را برگزار کنیم، اگر قول می‌دهید یاعلی بگوید، برای اینکه تمام قوانین رعایت شود، من از همه شما ناراحت تر هستیم. اگر با تاخیر آمدم برای این بود که منتظر بودیم تایید صلاحیت‌ها به ما برسد تا مجمع را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: خیلی سخت است این را می‌دانم، اما اگر یک‌ یا علی بگویید و‌ با یک صلوات تایید کنید انتخابات تا پایان سال و قبل از عید برگزار می‌شود. ما از شما یا علی خواستیم اگر موافق نباشید که دیگر هیچ!

در ادامه این جلسه، اعضا مجمع برای به تاخیر افتادن این مجمع انتقاد کردند و آنها از پولادگر‌ رئیس مجمع برای برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته درخواست اعلام تاریخ مجمع جدید را داشتند.

یکی از روسای هیات‌ها مدعی شد که همه ما حاضریم که ۲۴ ساعت در تهران بمانیم تا مجمع برگزار شود، حتی چند نفر از نماینده هیات‌ها اعلام کردند که ما برای دو روز هم حاضریم در تهران بمانیم تا مجمع برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز