خبرگزاری کار ایران

پولادگر: سعی می کنیم انتخابات فدراسیون‌ها بدون حاشیه باشد/ از بی اخلاقی‌ها رنج می‌کشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۰۸

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان می‌گوید شرایط فدراسیون‌ها به‌گونه‌ای بوده که تجمع انتخابات را در پایان سال داریم و این تقصیر ما نیست.

به گزارش ایلنا،‌ محمد پولادگر پس از انتخاب بهرام قدیمی به عنوان رئیس فدراسیون هاکی و ابقای او در این پست اظهار داشت: به قدیمی تبریک می‌گویم؛ چون اخذ این تعداد رای قابل توجه است. به هر حال افرادی که برنامه اعلام می‌کنند، در مقابل کسی که یک دوره کار کرده، ناشناخته هستند. در مجموع امیدوارم او عامل رشد و توسعه این رشته باشد.

وی افزود: شرایط فدراسیون‌ها به‌گونه‌ای بوده که تجمع انتخابات را در پایان سال داریم و این تقصیر ما نیست. ما سعی می‌کنیم انتخابات فدراسیون‌ها را بدون حاشیه برگزار کنیم.

محمد پولاگر به در نظر گرفتن نکات اخلاقی اشاره و خاطرنشان کرد: فضایی پیش آمده است که لازم است بگویم ما پیرو دین اسلام هستیم که مبنای آن اخلاق است و گاهی اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذاریم. در قرآن آمده است که «از ظن و گمان بد اجتناب کنید و در زندگی یکدیگر تجسس نکنید و غیبت نکنید» که این روزها می‌بینیم باب غیبت و توهین باز شده است. از شما خواهش می‌کنم این اصول انسانی و اسلامی را رعایت کنید. من و همکارانم از این بی‌اخلاقی‌ها رنج می‌کشیم. حرف‌هایی مطرح می‌شود که مبنا و سندی درباره آنها وجود ندارد. اگر مدرکی هست باید تحویل مراجع قانونی بدهید. ما فقط مسئول تایید صلاحیت مدیریتی افراد هستیم.

وی گفت: ما کمک می‌کنیم تا زمین چمن هاکی راه‌اندازی شود و امیدوارم در ماه‌های آغازین سال این اتفاق بیفتد. در هاکی سالنی هم افتخارات زیادی کسب کردیم، اما در مسابقات مهم هنوز حرفی برای گفتن نداریم. امیدوارم با زحمات شما شاهد حضور درخشان ورزشکاران‌مان در مسابقات باشیم و امیدوارم بتوانیم موفقیت‌هایی را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز