خبرگزاری کار ایران

پولادگر: خوشحالم دوباره به پاکدل رای دادید/ منتظر درخشش بانوان هندبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۱۰

معاون توسعه وزارت ورزش و جوانان از انتخاب مجدد پاکدل در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در ابتدا با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی و طلب شفای عاجل برای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون هندبال فدراسیون ارزشمندی برای ما است و خوشحالم که دوباره به پاکدل رای دادید و انشاالله این روند پیشرفت ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های چشمگیری در هندبال به ویژه در حوزه بانوان رقم خورد و این یک اتفاق امیدوارکننده برای این رشته است. این اتفاقات، این امید را می‌دهد که یک نسل طلایی را خواهیم داشت. سطح توقع ما بالاتر رفته است، ایران در 6 دوره حضور در بازی‌های آسیایی بهترین رتبه‌اش نایب‌قهرمانی در گوانگژو است. ما همچنین منتظر درخشش بانوان هندبال در بازی‌های آسیایی پیش‌رو هستیم.

پولادگر تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌های فدراسیون تا رقم خوردن بهترین رتبه‌ها انجام شود. امیدواریم رتبه‌های قبلی تکرار و ارتقا پیدا کند. ایجاد صد مدرسه هندبال قابل توجه است و امیدوارم ثمرات آن را در آینده ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز