خبرگزاری کار ایران

پاکدل:‌ قرارداد بزرگ اسپانسر را یکساله تمدید کردیم/ ۲ هزار توپ اهدا کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۴۶

کاندید ریاست فدراسیون هندبال درباره عملکرد چهارساله در حوزه هندبال به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاکدل در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال پیرامون برنامه‌هایش اظهار داشت: در چهار سال آینده تلاش خواهیم کرد در بحث احداث کمپ تیم ملی قدم های خوبی برداریم و برای افزایش دانش مربیان هم گام های بلندی برداریم.

وی افزود: در بخش مالی همه هندبال دغدغه داشتند که چرا اسپانسر نیست و با بدهی‌های زیادی رو به رو شدیم اما جام ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم و با قرارداد بزرگ اسپانسرینگ قدم خوبی برداشتیم و برای یک سال دیگر هم تمدید شده است. 

کاندید رییس فدراسیون هندبال عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در سال‌های آینده با باشگاه‌ها و اسپانسرها تعامل خوبی داشته باشیم. در بخش استان ‌ها در طول چهار سال بیش از یکصد سفر داشتیم که به یاری خدا توانستیم در راستای توسعه هندبال حدود بیش از ۲ هزار توپ اهدا کردیم. 

وی درباره برنامه‌هایش عنوان کرد: در بحث استعدادیابی تدوین نظام جامع استعدادیابی داشتیم و بیش از ۱۰۰ مدرسه هندبال و ۱۸ آکادمی تخصصی هندبال در سراسر کشور احداث شده و تلاش می‌کنیم به زودی اولین اردوی بلندقامتان هندبال کشور را داشته باشیم. 

پاکدل در خصوص یپلماسی ورزشی فدراسیون تحت مدیریتش گفت:‌ در حوزه بین الملل ما توانستم با فعال شدن دیپلماسی ورزش کرسی های مهم اسیایی را کسب کنیم و سال آینده در اصفهان میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشیم. در چهار سال آینده تلاش می‌کنیم سازمان لیگ هندبال را تاسیس کنیم. همچنین ما پخش مسابقات لیگ برتر هندبال ایران را داشتیم و در رده های پایه پرداخت ورودی را لغو کردیم. 

کاندید ریاست فدراسیون هندبال در پایان گفت: در حوزه آموزش بیش از ۲۰۰ دوره داوری را برگزار کردیم و آیین‌نامه‌ها را به روز رسانی کردیم. سرمربی تراز اول وارد ایران کردیم که کسی باور نمی‌کرد آن‌ها به ایران بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز