خبرگزاری کار ایران

پاکدل: مجمع هندبال همدلی‌اش را نشان داد/ جای سجادی خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۷۵

رییس فدراسیون هندبال بعد از پیروزی در مجمع انتخاباتی از وزیر ورزش و جوانان یاد کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برگزار شد و علیرضا پاکدل مجدداً توانست به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود. 

پاکدل بعد از انتخاب مجدد در مجمع، اظهار داشت:  از لطف و محبت و اعتماد شما به بنده حقیر تشکر می‌کنم. همدلی بی نظیر و وسعت بینش هندبال کشور را نشان دادید. خوشحالم که امروز بزرگ منشی را در خانواده ای می‌بینم که در ورزش کشور سرش بالاست.

وی افزود: با این رای کار من برای چهار سال آینده سخت خواهد بود. از تمامی هیات‌ها، کمیته‌ها و استان‌ها تشکر می‌کنم.  یک مجمع آرام و بدون مشکل برگزار شد. امیدوارم که دوستان در مسیر سخت و دشوار چهار سال آینده ما را کمک کنند.

رییس فدراسیون هندبال تصریح کرد: بازی های آسیایی را در پیش داریم و با حضور رقبای بزرگ کار سختی داریم. قطعا در چهار سال آینده نیازمند کمک همه جامعه هندبال هستیم. انتظارات از هندبال در تمام سطوح بالا رفته و باید بتوانیم آن چه شایسته هندبال کشور است را نشان بدهیم. از آقای الماسی هم تشکر می‌کنم و دیگر عزیزانی که کاندید بودند و انصراف دادند. آرزوی شفای عاجل میکنیم و خبرهای خوبی شنیدیم و جای سجادی این روزها خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز