خبرگزاری کار ایران

پولادگر: نمی‌دانم گزینه‌های هدایت تیم ملی ایرانی یا خارجی هستند/ استعفای تامینی به ما اعلام نشده است/ امیدوارم نوسانات ارزی به کمترین حد برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۳۰

معاون وزیر ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مشکل نوسانات ارزی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی درخصوص این جلسه اظهار داشت: مجمع خوبی بود و تمام اعضای مجمع در جلسه حضور داشتند. خدا را شکر می‌کنیم که انتخابات خوبی برگزار شد. همه همدل و همراه هستند. قایقرانی رشته خوب و پرمدالی است. با توجه به موفقیت‌هایی که قایقرانی در دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی کسب کرده، ما به این رشته خیلی امیدوارم هستیم و حتی امید مدال المپیک هم داریم.

 وی ادامه داد: با رفاقت و همدلی که در این رشته وجود دارد و حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت انشالله شاهد کسب مدال‌های زرین در قایقرانی باشیم.

پولادگر درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی بدون انتخاب سرپرست، گفت: تلاش می‌کنیم انشالله تا پایان سال در  تاریخ‌هایی که اعلام کرده‌ایم انتخابات سایر فدراسیون‌ها را هم برگزار کنیم. اگر مشکلی ایجاد نشود قطعاً در تاریخ‌ها اعلام شده انتخابات سایر رشته‌ها را هم برگزار می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درمورد تغییر بودجه وزارت ورزش با توجه به نوسانات قیمت ارز، عنوان کرد: ما در خواستی در این خصوص نداشتیم. امیدوارم نوسانات ارزی به کمترین حد خود برسد، چون تنها ورزش دچار مشکل نمی‌شود.، بلکه همه دچار مشکل می‌شوند، اما این مبنایی نیست که بخواهیم بودجه را تغییر بدهیم. اگر روال به همین صورت بماند قطعاً دولت به ورزش قهرمانی کمک خواهد کرد. 

پولادگر درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون جودو قبل از سال جدید، تصریح کرد: چه شد که ناگهان نام جودو را آوردید؟ من به فدراسیون خاصی اشاره نمی‌کنم، اما قصد ما این است که انتخابات تمام فدراسیون‌هایی که اعلام کرده‌ایم را برگزار کنیم. 

وی درمورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه سجادی این موضوع را به او محول کرده است، تصریح کرد: قطعاً موضوعی به من محول نشده است؛ شاید منظور سجادی پیگیری این موضوع بوده است. چند بار با تاج صحبت کرده‌ایم. فدراسیون گزینه‌هایی دارد که در حال بررسی هستند. قطعاً نظر کمیته فنی و هیأت رئیسه فدراسیون هم به زودی اعلام خواهد شد. درمورد داخلی یا خارجی بودن گزینه‌ها اطلاعی ندارم.

پولادگر با اشاره به وضعیت فدراسیون شطرنج و حاشیه‌های اخیرش، اظهار داشت: جلسه‌ای که با تامینی داشتیم استعفایی به ما اعلام نشد. وی یک استعفا در فضای مجازی منتشر کرده، اما چیزی به ما اعلام نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز