خبرگزاری کار ایران

پولادگر: تغییرات استقلال؟ هیات مدیره صاحب امضا است/ قطعی اینترنت بهانه عدم صدور ویزا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۶۲

معاون وزیر ورزش معتقد است قطعی و کندی اینترنت، بهانه‌ کشورهای خارجی درباره عدم صدور ویزای ورزشکاران است.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در مراسم روز جهانی پارالمپیک اظهار داشت: باعث افتخارم بود که در مراسم روز ملی پارالمپیک بودم. واقعا این افراد معلول و جانباز بخشی ازجامعه ما و نماد ایمان، انگیزه و امید زندگی و کار هستند. به خصوص در حوزه ورزش افتخارات فراوانی آفریدند.

وی افزود: در کشور ما شرایطی که برای آن‌ها ایجاد شده، شرایط کم نظیری است. در اکثر کشورهای دنیا مجموعه المپیک و پارالمپیک با یک مدیریت اداره می‌شود ولی در کشور ما مجزا هستند و بودجه مجزا دارند. حتی در حوزه پاداش قهرمانان هم مثل المپیکی‌ها دولت از این قشر عزیز و بزرگوار حمایت می‌کند. شرایط خوبی وجود دارد. افتخارات فراوانی هم در بازی‌های آسیایی و پارالمپیک توسط آن‌ها کسب شده است. امروز که روز ملی پارالمپیک است، فقط یک نماد است. هر روز متعلق به این عزیزان است. خدمت و کمک در جهت ایجاد انگیزه و امید برای آن‌ها نعمتی است که خدا در اختیار آدم‌های خاص می‌گذارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد اینکه تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال از جانب وزارت ورزش بوده یا تصمیم اعضای هیات مدیره بوده، گفت: بالاخره هیات مدیره آنجا صاحب امضا است و می‌توانید از خودشان سوال کنید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود هیات مدیره پرسپولیس هم امروز جلسه دارد و آیا احتمال تغییر مدیرعامل این باشگاه نیز وجود دارد، عنوان کرد: من اطلاعی ندارم.

پولادگر در خصوص اینکه ویزاها دقیقه 90 صادر می‌شوند یا اصلا صادر نمی‌شوند و این مساله آیا بستگی به عملکرد فدراسیون مربوطه دارد یا کارشکنی کشورهای میزبان است، گفت: خودتان چه فکر می‌کنید؟ معمولا قطعی اینترنت را بهانه می‌کنند. در حالی که با فکس هم می‌شود این کار را کرد. فقط در این موضوع نیست که کارشکنی می‌کنند. همه می‌دانیم دشمنان قسم خورده کشور و مردم ما در این شرایط واقعا وقیحانه و آشکارا مواضع خودشان را نشان می‌دهند.

وی افزود: قبلا اینطور نبود. الان این شرایط را هم ایجاد کردند و نشان می‌دهد دشمن کار کرده و در همه زمینه ها مخصوصا ورزش می‌خواهد ورود کند. باید با هوشمندی جلوی این اتفاقات را گرفت. فقط هم مربوط به ویزاها نیست. الان چند میزبانی ما را هم هدف گرفته اند که بگیرند. تلاش می‌کنیم این اتفاق نیفتد.

پولادگر در خصوص اینکه چه تمهیداتی را برای میزبانی در نظر گرفته‌اند، گفت: در جلسه روسای فدراسیون ها گفتم میزبانی حضور قهرمان های رشته های مختلف ورزشی در کشورمان یکی از اهداف وزارت ورزش است. میزبانی یکی از نشانه های ثبات و امنیت در یک کشور است که ورزشکاران در رشته های مختلف از اقصی نقاط جهان می‌آیند که در یک رویداد بین المللی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ما در سال های گذشته هم میزبانی های خوبی داشتیم. امیدواریم در سال های پیش رو آنچه که در دستور کار قرار گرفته و به همه فدراسیون ها هم اعلام کردیم محقق شود. آن هم گرفتن بازی‌های معتبر است. به غیر از تورنمنت‌ها امیدوارم بتوانیم بازی‌های جهانی و قاره‌ای را در کشورمان میزبانی کنیم. در مجموعه منطقه آزاد کیش جلسه ای داشتیم و اعلام آمادگی کامل کردند. آنجا هم فرصتی است که ما باید برای ورزش از آن استفاده کنیم.

پولادگر ادامه داد: مسئولیت های خوبی در رشته های مختلف و مهم بین المللی و آسیایی دارم. از جمله رشته ناشنوایان که پرگر مسئول کنفدراسیون آسیا است. این یک جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار است. قرار شد دفاتری را هم به دوستانی که مسئولیت هایی در این سطح دارند در جزیره کیش اختصاص داده شود که افراد از اقصی نقاط آسیا و جهان بتوانند آنجا تردد کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد اینکه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برکناری آجورلو را امضا نکرده، گفت: به هرحال وقتی اکثریت امضا می‌کنند و  این اتفاق می‌افتد نمی‌توانیم در این مورد حرفی بزنیم.

پولادگر در خصوص مشکل اعزام خبرنگاران به جام جهانی اظهار داشت: این موضوع همیشه به عهده فدراسیون بوده، می توانم بگویم در این دوره وزارت خانه هم نهایت تلاش را می کند. امیدوارم شرایطی را ایجاد می کنیم. با توجه به اینکه یک جام جهانی استثنایی است. در این فاصله مکانی شاید سال های سال دیگر اتفاق نیفتد. نهایت تلاشمان را می کنیم که اصحاب رسانه و حتی بانوان خبرنگار حضور پررنگ داشته باشند و ما ثمره اش را ببینیم.

وی در مورد اینکه آیا در جریان دلیل برکناری آجورلو قرار دارد، گفت: خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز