خبرگزاری کار ایران

پولادگر: انتخاب انوشیروانی هندوانه به شرط چاقو بود/ به دنبال تغییر اساسنامه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۵۶

معاون وزیر ورزش درباره انتخاب انوشیروانی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه مجمع فدراسیون وزنه برداری محمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز مهم‌ترین تصمیم در رشته وزنه برداری یعنی برای انتخاب رییس فدراسیون گرفته شد. تبریک می‌گویم به انوشیروانی بابت رای کامل و جامعی که از اعضای مجمع گرفت. او یک دوره سرپرست بود و در این دوره مورد آزمون و خطا قرار گرفت. به قول معروف هندوانه به شرط چاقو بود.

وی افزود: مردم همیشه از این رشته توقع مدال آن‌ هم از نوع خوشرنگ‌ترین آن دارند. یکی از شعار‌های المپیک کسب عنوان قوی‌ترین ورزشکار است و کشور‌ها هزینه زیادی برای تصاحب این عنوان می‌کنند اما به همت قهرمانان بزرگی همچون رضازاده و سلیمی این عنوان برای ایران شده بود. این رشته همیشه مایه خوشحالی مردم بوده و امیدوارم هم از این پس هم همین روال پیش برود.

معاون وزیر ورزش گفت: یک دوره کوتاهی از عمر وزنه برداری ایران بانوان می‌گذرد اما در همین مدت کوتاه افتخارات خوبی کسب شده و این نوید بخش روز‌های خوبی برای آینده است.

پولادگر ادامه داد: انوشیروانی در دوران سرپرستی اثبات کرد که برنامه محور و توانمند است. اینکه یک المپین رشته خود را در اختیار بگیرد دور از انتظار نیست و این اتفاق خوبی در رشته‌های المپیکی است. البته او اثبات کرد هم تجربه مدیریتی چقدر موثر است و این مساله علاوه بر المپین بودن قابل توصیف است. وجه تماز انوشیروانی همین سابقه مدیریت او است و امروز هم از اعضای مجمع با تعداد رای بالا نمره قبولی گرفت.

وی تصریح کرد: وجه تمایز دیگر انوشیروانی این است که توانسته بزرگان این رشته را دور هم‌جمع کند. از او درخواست دارم نگاه ویژه‌ای به بزرگان این رشته از جمله محمد نصیری و حتی علی مرادی رییس پیشین این فدراسیون داشته باشد. این اشخاص همگی سرمایه هستند و ما به دنبال تغییراتی در اساسنامه هستیم که ۲ نفر از پیشکسوتان این رشته به عنوان اعضای هیات رییسه حضور داشته باشند. انتظار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و مردم این است که در بازی‌های هانگژو و حتی المپیک شاهد مدال‌های مرغوبی از این رشته باشیم. همه اعضای مجمع هر کدام نماینده مجمع خودتان هستید و همه باید همدل باشیم و هر کدام از اعضا هر کدام‌نماینده جامعه وزنه برداری هستید و باید این مسئولیت را قبول کنند. انوشیروانی وارد میدان‌ عمل شده است و همه باید در کنار هم روز‌های درخشانی برای این رشته ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز