خبرگزاری کار ایران

30 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۹۳

روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا فرا رسیده است.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -30 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* جنارو گتوزو سرمربی ایتالیایی والنسیا بعد از توافق با مسئولان باشگاه اسپانیایی از هدایت این تیم کناره گیری کرد. والنسیا در این فصل با هدایت گتوزو پنج برد، 5 مساوی و 8 شکست در لالیگا کسب کرد.

* فابریزیو رومانو: معامله انزو فرناندز وارد ساعات کلیدی و سرنوشت ساز می‌شود. انتقال فرناندز به چلسی در حال نزدیکتر شدن است. پیشنهاد چلسی که دیروز ارائه شد 120 میلیون یورو بود که این مبلغ طی چند قسط پرداخت می‌شود. انتظار می‌رود روی کاستا رییس بنفیکا بزودی تصمیم خود را بگیرد. تاد بولی، بهداد اقبالی و هیئت مدیره چلسی به طور فعالانه‌ای روی این قرارداد کار می‌کنند.

* اِکرِم کونور: منچسترسیتی آماده است پیشنهاد اولیه خود را برای جذب آنتونی رابینسون مدافع چپ فولام ارائه کند.

* سامی مقبل: کریستال پالاس حاضر نیست برای کانر گلگر 45 میلیون پوند پرداخت کند. اگر این مبلغ، رقم پایه برای فروش گلگر باشد بعید است پالاس جذب این بازیکن را دنبال کند.

* رومانو: بایرلورکوزن برای به خدمت گیری فیلیپه مدافع برزیلی اتلتیکو فشار می‌آورد و در تلاش است ناتینگهام فارست را در این نبرد شکست دهد. رقابت بین لورکوزن و فارست ادامه دارد. اتلتیکو مادرید سعی خواهد کرد در صورت جدایی فیلیپه، بسته به قوانین فیرپلی مالی مرتبط با دستمزدها، به انتقال چاغلار سویونجو مدافع لستر سرعت ببخشد.

* رسمی: ژائو گومز هافبک فلامینگو با قراردادی 5.5 ساله به ولورهمپتون پیوست.

* مت لاو: چلسی پیشنهادی 105 میلیون پوندی برای جذب انزو فرناندز ارائه کرده است. آن‌ها خوشبین هستند که این پیشنهاد از سوی بنفیکا پذیرفته خواهد شد. این رقم، می‌تواند رکورد نقل و انتقالاتی فوتبال بریتانیا را جا به جا کند.

* فابریزیو رومانو: اورتون برای جذب کانر گلگر پیشنهادی به ارزش 40 میلیون پوند به اضافه 5 میلیون پوند پاداش ارائه کرده است. چلسی بزودی در مورد گلگر تصمیم خواهد گرفت، باشگاه‌های دیگری نیز به این بازیکن علاقه مند هستند. خودِ گلگر نیز باید در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

* سانتی آئونا: ساوتهمپتون برای جذب موسی دمبله مهاجم لیون پیشنهاد خود را ارائه کرده است. قرارداد این بازیکن با لیون در تابستان جاری به پایان خواهد رسید.

* غیررسمی: ژائو کانسلو مدافع منچستر سیتی با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ پیوست. بایرن گزینه خرید دائمی 70 میلیون یورویی را نیز در اختیار خواهد داشت.

* یاسین عیاری استعداد سوئدی، با قراردادی 6 میلیون یورویی به عنوان بازیکن جدید برایتون قرارداد امضا خواهد کرد؛ معامله انجام و تکمیل شد. گفته شده قرارداد تا ژوئن 2027 معتبر خواهد بود؛ تست‌های پزشکی نیز تکمیل شده است.

* کارلو آنچلوتی: "بازار نقل و انتقالات برای ما بسته است. هیچکس نمی‌رود و هیچکس نمی‌آید. در ژانویه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد."

* رومانو: آرسنال پیشنهاد جدیدی برای کایسدو ارائه کرد. ارزش افزودنی بسته 70 میلیون پوند است. برایتون نمی‌خواهد بازیکن را بفروشد، پس از رد پیشنهاد افتتاحیه 60 میلیون پوندی موضع بسیار واضحی دارد اما آرسنال دوباره تلاش می‌کند زیرا کایسدو انتقال را می‌خواهد. پیشنهاد دوم آرسنال برای کایسدو به ارزش 70 میلیون پوند با اضافه کردن پاداش است. اگر آرسنال پیشنهاد جدیدی را در 48 ساعت آینده ارائه دهد، این یک مبلغ بالقوه برای باشگاه خواهد بود.

* یورگن کلوپ اعلام کرد که لیورپول در ژانویه هیچ بازیکن دیگری را به خدمت نخواهد گرفت: «در این پنجره نقل و انتقالات هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. با این تیم همه چیز خوب است.»

* پس از 6 سال، 251 بازی متوالی، ایناکی ویلیامز اکنون یک بازی لالیگا با باشگاه اتلتیک را از دست خواهد داد زیرا به دلیل مصدومیت عضلانی مقابل سلتاویگو حضور نخواهد داشت. آخرین باری که او بازی نکرد 7 آوریل 2016 مقابل مالاگا بود.

* چلسی برای جذب انزو فرناندز به مذاکره مستقیم با بنفیکا بازگشته است. آن‌ها بازیکن را به هر قیمتی می‌خواهند. چلسی آماده پرداخت مبلغ 120 میلیون یورو است. روی کاستا، رئیس بنفیکا، هنوز قصد قبول ندارد اما چلسی اصرار دارد که این معامله را انجام دهد.

* رسمی: اوندری دودا بازیکن جدید ورونا است. هافبک تهاجمی اسلوونیایی به صورت قرضی از کلن با بندخرید اجباری شرطی، به ورونا پیوست.

* منچستریونایتد 10 پیشنهاد برای جذب آنتونی الانگا به صورت قرضی دریافت کرده است. پی اس وی آیندهوون هم پس از درخواست بوروسیا دورتموند، اصرار دارد. از منچستریونایتد تا الان چراغ سبز ارسال نشده اما تصمیم در 24/48 ساعت پایانی پنجره گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز