خبرگزاری کار ایران

28 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۴۲۱

روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا فرا رسیده و باشگاه‌ها آخرین تلاش برای جذب بازیکن را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -28 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* مورینیو: "به نظر می‌رسد که در موقعیت نیکولو زانیولو درست فکر می‌کردم. بنابراین می‌بینیم که او می‌ماند. بازیکنانی را می‌خواهم که در رم خوشحال باشند اما او ماه‌هاست می‌خواهد باشگاه را ترک کند."

* وستون مک‌کنی در 24 ساعت آینده به انگلیس سفر خواهد کرد تا آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد و به عنوان بازیکن جدید لیدز یونایتد قراردادش را امضا کند.

* المپیک مارسی آزمایش‌های پزشکی را برای عزالدین اوناهی در صبح یکشنبه برنامه‌ریزی کرده است. پس از امضای قرارداد با مبلغ 8 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو که قرارداد آن هم تا 2027 است.

* اریک تن هاگ در مورد خریدهای جدید: " یک ایده دارم. اما در روزهای آینده، اگر در روزهای آینده فرصت داشتم، حتماً این کار را می‌کردم، اما این فقط به من بستگی ندارد. من فکر می‌کنم در این باشگاه، هر روز، این رویکرد باید وجود داشته باشد."

* انتقال وستون مک‌کنی به لیدز انجام شد! لیدز 1.2 میلیون یورو برای قرضی می‌پردازد. معامله شامل بند گزینه خرید به مبلغ 33 میلیون یورو به اضافه موارد اضافی خواهد بود. رادریزانی، مک کنی شرایط شخصی را با لیدز به توافق رسانده است.

* جیانلوکا دی مارتزیو: رم از زانیولو عصبانی است زیرا او پیشنهاد خوب بورنموث را رد کرده است و جریمه‌های برای او در نظر گرفته شود.

* رسمی: نیوکاسل تایید کرد که کیران تریپیر قرارداد خود را تا پایان فصل 2024/25 تمدید کرده است.

* پیشنهاد لیدز برای وستون مک کنی انتقال دائمی نیست. این یک انتقال قرضی با بند خرید است. لیدز امیدوار است که پس از چراغ سبز این بازیکن این انتقال را انجام دهد اما هنوز توافق کاملی با یوونتوس وجود ندارد.

* عزالدین اوناهی به المپیک مارسی ملحق خواهد شد! توافق کامل با آنژه حاصل شد. هزینه 8 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو پاداش و بند فروش گنجانده شده است. اوناهی با شرایط شخصی به عنوان بازیکن جدید مارسی تا ژوئن 2027 موافقت کرده است.

* چلسی در حال نزدیک شدن به عقد قرارداد با مالو گوستو از المپیک لیون است. اکنون معامله در مراحل پایانی قرار دارد. او تا پایان فصل در لیون می‌ماند. جزئیات نهایی بزودی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز