خبرگزاری کار ایران

22 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۳۷۳

آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی فرا می‌رسد و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌ها برای جذب بازیکنان مورد نظر را دنبال می‌کنند.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -22 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* رسمی: کریگ داوسون با قراردادی دو ساله از وستهام به ولورهمپتون پیوست.

* آرسنال برای دور جدیدی از مذاکرات برای ایوان فرسندا در هفته آینده پس از آغاز مذاکرات با بازیکن و تیم باشگاهی برنامه ریزی کرده است؛ نیوکاسل نیز همچنان مشتاق به جذب مدافع راست اسپانیایی است.

* رسمی: یوسیپ ژورانوویچ با قراردادی دائمی و 4 ساله از سلتیک به یوتیون برلین پیوست.

* دی مارتزیو: شک ندارم که آنتونیو کونته در پایان فصل و با اتمام قراردادش تاتنهام را ترک خواهد کرد.

* رومانو: آرسنال مذاکراتی را برای بررسی جذب ایوان فرسندا مدافع راست 18 ساله وایادولید آغاز کرده است. گفتگوها بین باشگاه‌ها و با نمایندگان بازیکن در حال انجام است. سه یا چهار باشگاه اروپایی به دنبال خرید فرسندا هستند.

* اکیپ فرانسه: چلسی علاقه مند به جذب مالو گوستو، مدافع راست لیون است. اگرچه باشگاه او می‌خواهد این بازیکن 19 ساله را تا پایان فصل حفظ کند.

* نیکولو شیرا: گفتگوها بین آاس رم و تاتنهام برای انتقال زانیولو در حال پیشرفت است. رم انتقال دائمی می‌خواهد. اما در سمت مقابل، اسپرز خواهان فرمول قرضی بعلاوه بندخریدی است که طی شرایطی اجباری شود. پیشنهاد وستهم رد شد.

* دیلی اکسپرس: منچستریونایتد شرایط جذب رایان گراونبرخ هافبک جوان بایرن مونیخ در تابستان را بررسی خواهد کرد.

* رسمی: رندی لوین، رئیس باشگاه نیویورک یانکیز، به هیئت مدیره میلان پیوست.

* منچسترسیتی قراردادی با استعداد آرژانتینی، ماکسیمو پرونه را تکمیل کرد. اسناد از طرف باشگاه و بازیکن امضا شده است. پرونه تا ژوئن 2028 از ولز به من سیتی می‌پیوندد. روند عقد قرارداد انجام شده همانطور که در دسامبر فاش شد، اکنون تکمیل و به زودی رسمی می‌شود.

* آرون وان بیساکا اکنون این شانس را دارد که حداقل تا پایان فصل در منچستریونایتد بماند. وولوز، کریستال پالاس و وستهم در ماه دسامبر درخواست جذب او را کردند اما هنوز چراغ سبزی از طرف شیاطین وجود ندارد. منچستریونایتد همچنان در حال مذاکره برای تمدید قرارداد دیوگو دالوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز