خبرگزاری کار ایران

16 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۱۰

نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به روزهای پایانی نزدیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -16 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* یورگن کلوپ در مورد خرید بازیکن:

"ما به اطراف نگاه می کنیم؛ اینطور نیست که فکر کنیم تا سال 2050 فقط با این بازیکنان خواهیم بود. همیشه این مهم است که حال حاضر چه کاری می توانیم انجام دهیم. اگر راه حل ها برای ما قابل انجام بود... مسلماً ما بازیکنانی را برای کمک می آوردیم؛ اما ما یک تیم موجود حاضر نیز داریم."

* بروسیا دورتموند شرایط جذب قرضی آنتونی الانگا از منچستریونایتد را بررسی کرده است، همانطور که توسط تالک اسپورت گزارش شده است. بدانید که ایجنت بازیکن برای انتقال به بوندسلیگا مایل است، اورتون نیز علاقه مند است. تصمیم در مورد الانگا به منچستریونایتد بستگی دارد.

آخمتوف، رئیس شاختار: "ما به او (مودریک) افتخار می کنیم؛ یک بازی دوستانه بزودی مقابل چلسی در دونباس آرنا در دونتسک اوکراین برگزار خواهیم کرد. ما امروز 25 میلیون پوند از مبلغ انتقال مودریک برای کمک به سربازان، مدافعان و خانواده های اوکراینی اختصاص دادیم."

کهل، مدیر بوروسیا دورتموند: "ما پیشنهاد مهمی به یوسف موکوکو داده‌ایم. اکنون تمدید قرارداد به او بستگی دارد. واقعاً امیدواریم که او پیشنهاد را بپذیرد، او واقعاً پتانسیل بالایی دارد. در غیر این صورت به این معنی است که راه ما از هم جدا خواهد شد. همچنین در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای جود بلینگهام وجود ندارد، هیچ چیزی قطعی نشده است. ما با جود و خانواده اش صحبت خواهیم کرد. هیچ فشاری وجود ندارد. مطلقاً هیچ پیشنهادی روی میز ما وجود ندارد."

* مورینیو بعد از برد 2 بر صفر مقابل فیورنتینا و دبل دیبالا: لازم است به شما بگویم که دیبالا بعد از جام جهانی از من خواست که در تاریخ یکم ژانویه برگردد و من به او گفتم که شک دارم بدون او مقابل بولونیا پیروز شویم و می‌خواهم تو در 29 دسامبر برگردی. دیبالا در بیست و هفتم دسامبر تماس گرفت و به من گفت که بیست و هشتم به تمرینات برمی‌گردد. این پائولو است، پسری خاص.

* الخلیج عربستان اکنون رویکردی برای جذب برونو کاستا از پورتو دارد. مذاکرات برای هافبک پرتغالی ادامه دارد. الخلیج چند روز پیش نیز به سراغ ایسکو رفت اما این بازیکن این احتمال را رد کرد.

* اگر کریس اسمالینگ‌ با رم تمدید نکند (درحال حاضر توافقی وجود ندارد)، اینترمیلان و یوونتوس می‌توانند در تابستان آینده او را بعنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. هردو باشگاه ایتالیایی به این مدافع میانی انگلیسی علاقه نشان داده‌اند و مذاکرات را با ایجنت او آغاز کردند.

* مکس ایبرل، مدیر آربی لایپزیش در مورد آینده کریستوفر انکونکو: "نشانه ها بسیار واضح است که او به چلسی می رود."

می‌توان دوباره تأیید کرد که قرارداد انکونکو، 100 درصد امضا شده است. او بازیکن چلسی است که در ماه دسامبر نیز فاش شد (بدون شک) او در جولای به این تیم خواهد پیوست.

* بایرن و بروسیا مونشن گلادباخ دوباره در مورد یان سامر بحث می کنند. بایرن می‌خواهد این هفته برای ثبت قرارداد فشار بیاورد؛ ناگلزمن در اسرع وقت خواستار جذب دروازه بان جدید شد.

* اسکای: ژوزه مورینیو ممکن است در تابستان رم را ترک کند. سرمربی پرتغالی از برنامه ریزی باشگاه ناراضی است.‌

* ووت ووهورست پیراهن شماره 27 را در منچستریونایتد برتن خواهد کرد.

* جو بارون، مدیر عامل فیورنتینا: "اکنون می‌توانم تایید کنم که سوفیان امرابات و نیکو گونزالس برای فروش نیستند."

* در مورد معامله عزالدین اوناهی: لیدز باید تصمیم بگیرد که پس از خرج کردن پول هنگفت برای راتر، چگونه به خرید ادامه دهد، اما دیگر باشگاه‌ها نیز تلاش می‌کنند. انتظار می‌رود هفته آینده کلیدی باشد. زیرا ناپولی یک هفته پیش 15 میلیون یورو به آنژه پیشنهاد داده است.

* آرتتا در مورد انتقال مودریک به چلسی: «ما بازیکنان فوق العاده‌ای داریم. می‌خواهیم قدرت اسکواد تیم خود را در این پنجره نقل و انتقالات بهبود ببخشیم و منظورم خودم، کادرفنی، بازیکنان، هیئت مدیره و مالکیت است. این برای باشگاه مناسب است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز