خبرگزاری کار ایران

7 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا با رومانو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۱۲

آینده نیمکت تیم ملی فوتبال پرتغال یکی از گزینه‌های مورد بحث بین اهالی فوتبال اروپا است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال پرتغال در دور‌ حذفی جام جهانی قطر برابر مراکش یک بر صفر شکست خورد و پس از آن فرناندو سانتوس از هدایت این تیم کنار رفت.

پس از جدایی سانتوس فدراسیون فوتبال پرتغال به دنبال گزینه‌های جانشینی او رفت. روبرتو مارتینز، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مطرح شده بود. قبل از او ژوزه مورینیو، سرمربی رم بسیار مورد توجه قرار داشت.

بر اساس ادعای نشریه اتلتیک قرار است روبرتو مارتینز تا پایان هفته آینده به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی امروز -7 ژانویه- را بر اساس به روز رسانی‌های فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات اروپا می‌خوانید:

* چلسی در حال برقراری تماس برای مذاکره در مورد شرایط جذب مارکوس تورام است. چلسی واقعا او را دوست دارد و با وکلای تورام و گلادباخ صحبت می‌کند، آن‌ها او را برای ژانویه می‌خواهند. گفتگوها ادامه دارد. تورام مدتی طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد که اکنون به چلسی نقل مکان کند یا تا تابستان صبر کند تا باشگاه خود را انتخاب کند.


* میلان برای تمدید قرارداد اسماعیل بن‌ناصر به توافق کامل رسیده است. قرارداد جدید تا ژوئن 2027 معتبر خواهد بود. بن ناصر در روزهای آینده قرارداد خود را که شامل بند آزادسازی 50 میلیون یورویی نیز است را امضا خواهد کرد.


* باشگاه‌های اسپانیایی با گواردیول در ارتباط هستند. رئال‌مادرید به این بازیکن علاقمند است.


* روبرتو مارتینز برای سرمربیگری تیم ملی پرتغال به توافق شفاهی دست یافته است. انتصاب روبرتو مارتینز، سرمربی 49 ساله اسپانیایی تا پایان هفته آینده نهایی می‌شود.


* رسمی: دیوید داترو فوفانا انتقالش به چلسی را نهایی کرد و قراردادی تا سال 2029 به همراه گزینه ای برای تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد. پس از بادیاشیل و سانتوس فوفانا هم برای هواداران چلسی رونمایی شد.


* رسمی: بارتوش برژینسکی از سمپدوریا به ناپولی پیوست.


* استون ویلا در حال پیشرفت در مذاکرات با رئال بتیس برای الکس مورنو به عنوان مدافع جدید است. او در تابستان نزدیک بود به ناتینگهام فارست بپیوندد، حالا فرصتی برای بازی در ویلا پارک را دارد.


* جوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی: "باشگاه رویایی من؟ آن قطعا لیورپول خواهد بود. از وقتی بچه بودم با پدرم با جزئیات هر فصل بازی‌های لیورپول را دنبال می‌کردیم. لیورپول باشگاهی است که همیشه در قلبم باقی مانده است."


* قرارداد دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه تا سال 2026 تمدید شد.


* مارکینیوش: "امیدوارم و مطمئن هستم که قرارداد جدیدی به زودی امضا خواهد شد. گفتگوها خیلی خوب پیش می‌روند، من اینجا خوشحالم. در پاری سن ژرمن احساس می‌کنم در خانه هستم. همانطور که گفته شد، جزئیات نهایی در حال بحث است. همچنان که مدت زمان قرارداد مورد بحث است: اینکه 2026 باشد یا 2027.


* تمدید قرارداد بلندمدت با مارکوس رشفورد و دیوگو دالوت جزو اهداف اصلی منچستریونایتد در این ژانویه است.


* جک گریلیش: "ما فقط باید تلاش کنیم و به آن‌ها [آرسنال] برسیم، باید سعی کنیم تا جایی که ممکن است بازی‌ها را ببریم. مطمئنم که اگر این کار را انجام دهیم، اگر آن‌ها بلغزند آماده خواهیم بود تا به آن‌ها حمله کنیم. ما دوم هستیم اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برنده شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم..."


* رسمی: آندری سانتوش به عنوان بازیکن جدید چلسی برای دوره ای بلندمدت قراردادش را امضا کرد. چلسی مبلغ 12.5 میلیون یورو برای استعداد برزیلی متولد 2004 به واسکو پرداخت می‌کند. او از هفته گذشته در لندن است.


* اتلتیکومادرید همچنان برای جذب چاغلار سویونجو در ژانویه تلاش می‌کند، زیرا مذاکرات با لستر در روزهای آینده با تایید بازیکن انجام خواهد شد.


* تورینوی ایتالیا در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن ایساک هین، سنتربک سوئدی از ورونا است. مذاکرات با ورونا برای انجام این معامله ادامه دارد. اسپانیول نیز خواهان هین بود اما پیشنهاد 5 میلیون یورویی در دسامبر رد شد.


* ساوتهمپتون با منچسترسیتی در تماس است تا جیسون ویلکاکس، مدیر آکادمی عالی رتبه سیتیزن‌ها را به عنوان مدیر جدید فوتبال باشگاه، استخدام کرده است. ساوتهمپتون به ویلکاکس، اختیاراتی برای مدیریت زیرساخت‌ها، دخالت در امور مدیریتی تیم اول، آکادمی، استخدام کارکنان و نظارت بر عملکرد و تجزیه و تحلیل ورزشی پیشنهاد می‌دهد.


* اشمیت سرمربی بنفیکا: «معلوم است که کاری که انزو فرناندز انجام داد درست نبود، به همین دلیل او در اسکواد تیم برای بازی با پورتیموننزه نبود. خوشحالم که اعلام کنم از فردا انزو را در تمرینات می بینم. او بازیکن ماست، ما به او نیاز داریم... حالا انزو می تواند دوباره روی بنفیکا و فوتبال تمرکز کند."


* روبرتو مارتینز یکی از گزینه‌های موجود در لیست پست تیم ملی پرتغال است. همچنان منتظر تصمیم نهایی پرتغالی‌ها در مورد گزینه هایشان هستیم. همانطور که تله فوتبال گزارش کرد است. مارتینز بعد از جام جهانی با بلژیک پیشنهادات زیادی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز