خبرگزاری کار ایران

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۶۵

دو باشگاه چلسی و آرسنال وضعیت بازیکن جوان شاختاردونتسک را دنبال می‌کنند.

به گزارش ایلنا، میخایلو مودریک از هفته گذشته شایعات حضورش در آرسنال مطرح شد. این باشگاه دو پیشنهاد برای بازی اوکراینی ارسال کرده که مورد موافقت باشگاه شاختاردونتسک قرار نگرفته است.

آرسنال تنها باشگاه لندنی خواستار جذب این بازیکن نیست و چلسی هم تلاش می‌کند تا وضعیت جذب مودریک را دنبال کند.

در بین این شایعات مدیر باشگاه شاختار روز گذشته در لندن حضور داشت و بازی بین تیم‌های منچسترسیتی و چلسی را از نزدیک تماشا کرد.

به روزترین توییت‌های امروز -6 ژانویه- فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات اروپا را در ادامه می‌خوانید:

* رسمی: جرونیمو رولی با قراردادی سه ساله به اضافه گزینه تمدید یک سال دیگر به ارزش 8 به اضافه 2 میلیون یورو از ویارئال به آژاکس هلند پیوست.


* رسمی: میسلاو اورسیچ، وینگر باشگاه دیناموزاگرب با قراردادی به مدت دو و نیم سال به ساوتهمپتون در انگلیس پیوست.


* پدرو پوررو در صدر لیست بازیکنان مدنظر تاتنهام بعنوان یک گزینه مدافع راست قرار دارد. اسپرز سعی خواهد کرد پوررو را بعنوان بازیکنی که مشتاق انتقال است در این ژانویه به خدمت بگیرد. اما معامله در ژانویه دشوار است زیرا اسپورتینگ فقط خواستار بند فسخ او که 45 میلیون یورو است را می پذیرد.

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو


* انزو فرناندز برای بازی امشب مقابل پورتیموننزه دعوت نخواهد شد. انزو حتی بعد از روزهای پیچیده گذشته روی نیمکت نخواهد نشست. پیام بنفیکا به چلسی همچنان روشن است: 120 میلیون یورو بدهید وگرنه راهی برای فروش انزو در ژانویه وجود ندارد.


* رسمی: جک باتلند، گلر انگلیسی کریستال پالاس تا پایان فصل بصورت قرضی به منچستریونایتد پیوست.


* صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ مذاکرات برای یان سومر را تایید می کند:

"من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم، اما مطمئنا صحبت بری جذب سومر یک موضوع اصلی است. ما در حال بررسی گزینه‌های خود هستیم و در آینده نزدیک تصمیم خواهیم گرفت."


* ناپولی قرارداد بارتوش برژینسکی از سمپدوریا را تکمیل کرد. عضو تیم ملی لهستان بعدازظهر جمعه تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد. برشینسکی برای دی لورنتزو گزینه نیمکت نشین خواهد بود و سمپدوریا زانولی را تا ژوئن به صورت قرضی از ناپولی خواهد گرفت.


* تن هاگ در مورد سانچو: "فوتبالیست ها ربات نیستند. او به کارینگتون بازگشته است و این نشان می دهد که او در حال پیشرفت است و برای قدم بعدی آماده است. من دوست دارم جیدون را در اسرع وقت ، به داخل زمین برگردانم. اما برخی از فرآیندها را نمی توانید تسریع کنید و این یکی از آن‌هاست."


* عثمان دمبله در مورد علاقه پاری سن ژرمن: "من همین چند ماه پیش قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کردم . من اینجا خوشحالم و می خواهم با بارسا ادامه دهم. پاریس؟ نه، اینجا احساس خوبی دارم، یعنی در بارسا! ژاوی و هیئت مدیره به من اعتماد دارند. من از ایمان آنها به من خوشحالم."


* ناپولی پیشنهاد اولیه برای عزالدین اوناهی، ستاره مراکشی ارائه کرده است. پیشنهاد اول به ارزش 15 میلیون یورو برای جذب بازیکن در حال حاضر ارسال شد. اما اجازه داده میشود او تا پایان فصل جاری در آنژه بماند. مذاکرات بین باشگاه‌ها ادامه دارد. همانطور که دیمارتزیو گزارش داد، تصمیم بازیکن بسیار مهم خواهد بود.


* بلیند در بایرن مونیخ پیراهن شماره 23 را بر تن خواهد کرد.

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو


* پپ گواردیولا و منچسترسیتی بار دیگر به ریکو لوئیس به عنوان بازیکن مهم تیم اصلی اعتماد دارند. او هنوز 18 سال دارد و در نوامبر 2004 متولد شده است. قرارداد او به زودی موضوعی مهم برای سیتیزن‌ها خواهد بود، منچسترسیتی می‌خواهد استعدادهای آکادمی بیشتری را رشد دهد.

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو


* استعداد برزیلی لوئیس گیلرمه به تیم زیر 20 سال دعوت شده است. او فقط 16 سال دارد. پالمیراس در حال حاضر پیشنهاد 20 میلیونی را برای او رد کرده است زیرا باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال پیگیری وضعیت لوئیس گیلرمه هستند. او پس از حضور در زیربیست ساله های سودآمریکانو، به تیم اول ملحق خواهد شد و می تواند یک انتقال بزرگ در آینده داشته باشد.

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو


* داریجو سرنا، مدیر شاختار دونتسک، همانطور که برای بازی چلسی و منچسترسیتی انتظار می‌رفت، در استمفوردبریج حاضر شد. آرسنال به دنبال میخایلو مودریک بعنوان اولویتش است و البته که باشگاه هم اولویت کامل بازیکن است اما مدیر شاختار در ساعات آخر دیروز نیز با چلسی دیدار کرد.

6 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز