خبرگزاری کار ایران

هرآنچه باید درباره پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2023 بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۱۷

فوتبال در لالیگا، لیگ برتر و فرانسه بازگشته و پنجره نقل و انتقالات ژانویه نزدیک است.

به گزارش ایلنا، تیم‌های لیگ برتر انگلیس و سراسر اروپا این فرصت را خواهند داشت تا تیم‌های خود را برای نیم فصل دوم به روز کنند.

در طول تعطیلات جام جهانی، کارهای زیادی در پس‌زمینه انجام شد تا اطمینان حاصل شود که باشگاه‌ها برای استفاده کامل از پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بهترین شکل آماده هستند.

اما واقعاً پنجره چه زمانی باز می‌شود و انتظار داریم چه فعالیتی را ببینیم؟ اینجا از جزئیات باخبر می‌شوید.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه چه زمانی باز و بسته می‌شود؟

برای باشگاه‌های انگلیسی، پنجره نقل و انتقالات ژانویه یکشنبه، 1 ژانویه 2023 باز می‌شود و در ساعت 23 به وقت گرینویچ روز سه شنبه، 31 ژانویه بسته می‌شود. این موضوع برای باشگاه‌های اسکاتلند، آلمان و سوپرلیگ زنان نیز صادق است.

با این حال، باشگاه‌های ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی باید 24 ساعت دیگر قبل از تایید هر گونه معامله منتظر بمانند زیرا پنجره نقل و انتقالات در سری آ، لالیگا و لیگ فرانسه روز دوشنبه 2 ژانویه باز می‌شود.

تاریخ بسته شدن در هر یک از لیگ‌های ذکر شده یکسان است، اما زمان بسته شدن پنجره در 31 ژانویه (همه به GMT در زیر ذکر شده است) در سراسر قاره متفاوت است:

 لیگ برتر، چمپیونشیپ، لالیگا - 11 شب

 لیگ برتر زنان انگلیس - 5 بعد از ظهر (انتقالات داخلی)، نیمه شب (انتقالات بین المللی)

 بوندسلیگا - ساعت 5 بعد از ظهر

 سری آ - ساعت 19

 لیگ فرانسه - 11:59 شب

همه باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان جدید را به موقع ثبت نام کنند تا واجد شرایط مسابقات هفته نوزدهم شوند، که از 2 ژانویه 2023 شروع می‌شود، اما مدارک باید تا ظهر آخرین روز کاری قبل از مسابقه آن‌ها در آن دور از بازی‌ها معرفی شود. یکم و دوم ژانویه روزهای کاری محسوب می‌شود.

از پنجره نقل و انتقالات ژانویه چه انتظاری داریم؟

ژانویه بازار بسیار دشواری برای فعالیت باشگاه‌ها است، به طوری که باشگاه‌ها با جدایی بسیاری از بازیکنان مخالفت می‌کنند و انتقالات قرضی اغلب بخش عمده‌ای از تجارت را تشکیل می‌دهند.

آیا تعطیلات نیم فصل برای جام جهانی این بار به افرادی که در بخش‌های مدیریت ورزشی باشگاه‌ها مشغول به کار هستند، نیرو می‌بخشد؟ سهام کودی گاکپو در قطر افزایش یافت و وینگر پی اس وی و هلند اکنون به لیورپول پیوسته است.

هرآنچه باید درباره پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2023 بدانید

بازیکنان با قیمت‌های پایین در دسترس هستند

یکی از حواشی جذاب پنجره نقل و انتقالات ژانویه، اتفاقی است که برای بازیکنانی که تنها 6 ماه از قراردادشان باقی مانده است، می‌افتد.

در لیگ برتر کسانی که در چنین شرایطی هستند می‌توانند با باشگاه‌های خارجی پیش قرارداد امضا کنند. انگولو کانته یکی از بازیکنانی است که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد. همچنین باشگاه‌ها وسوسه می‌شوند که به جای از دست دادن رایگان بازیکنان خود در پایان فصل، از آن‌ها پولی به دست بیاورند.

ده‌ها بازیکن برتر وجود دارند که قراردادشان در ژوئن به پایان می‌رسد. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید در ژانویه به آن‌ها توجه کنید.

 انگولو کانته - چلسی

 جورجینیو - چلسی

 یوری تیلمانز - لسترسیتی

 نبی کیتا - لیورپول

 ویلفرد زاها - کریستال پالاس

 میلان اشکرینیار - اینتر

 ممفیس دیپای - بارسلونا

 ایوان اندیکا - اینتراخت فرانکفورت

 مارکوس تورام - بوروسیا مونشن گلادباخ

 یوسوفا موکوکو - دورتموند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز