خبرگزاری کار ایران

13 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۷۳

باشگاه آرسنال وضعیت جذب بازیکن تیم شاختاردونتسک را همچنان دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه آرسنال پس از مسابقات جام جهانی قطر میخایلو مودریک را به عنوان هدف نقل و انتقالات زمستانی معرفی کرد.

درحالیکه مشخص شد باشگاه چلسی هم به جذب این بازیکن جوان علاقه دارد اما دیگر باشگاه لندنی مذاکرات را با وجود عدم پذیرش پیشنهادات اولیه همچنان ادامه می‌دهد.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -13 ژانویه- را می‌خوانید:

*  جرارد رومرو: به بارسلونا پیشنهاد تعویض بازیکن بین مارسلو بروزوویچ و فرانک کسیه داده شده است.

* ووت وهورست دقایقی پیش قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید منچستریونایتد امضا کرد. انتظار می‌رود بیانیه باشگاه بزودی منتشر شود.

* نیکولو شیرا: انتظار می رود در هفته های آینده بین میلان و ایجنت اولیویه ژیرو جلسه ای برای بحث در مورد تمدید قرارداد برگزار شود. هر دو طرف می‌خواهند با هم متحد شوند و سعی می‌کنند معامله را سریع‌تر ببندند. حقوق 4 میلیون یورو در سال خواهد بود. مهاجم فرانسوی دوست دارد تا سال 2025 قرارداد داشته باشد.

* ژائو فلیکس در ترکیب چلسی مقابل فولام حضور داشت. گراهام پاتر تنها بعد از 30 ساعت از پیوستن او به چلسی تصمیم گرفت ستاره پرتغالی را در ترکیب اصلی قرار دهد!

* رسمی: اسماعیل بناصر قرارداد خود را با میلان تا ژوئن 2027 تمدید کرد.

* بوروسیا دورتموند هرگز امید خود را برای تمدید قرارداد موکوکو از دست نداده است، زیرا مذاکرات هفته‌های بعد هم ادامه دارد. او هرگز مبلغ 10 میلیون یورو برای دستمزدش درخواست نکرد.

* آرسنال پیشنهاد جدیدی برای میخایلو مودریک ارائه کرده است. طرفین اکنون به رسیدن توافق با هم نزدیک‌تر می‌شوند اما هنوز پیشرفتی حاصل نشده است. مذاکرات با شاختار دونتسک ادامه دارد. آرسنال همچنان در این مسابقه پیشتاز است. همانطور که اوضاع نشان می‌دهد، هیچ پیشنهاد رسمی از سوی چلسی ارسال نشده است. پیشنهاد رسمی جدید آرسنال برای مودریک نزدیک به 70 میلیون یورو هزینه به اضافه پاداش ها است.

* ناتینگهام فارست پیشنهاد خود را برای دانیلو تغییر داده است و دیگر بصورت قرضی با بندخرید نیست. اکنون پیشنهاد انتقال به صورت دائمی است و آن‌ها امید به مهر و موم شدن اسناد و تکمیل انتقال در ساعات آینده هستند. معامله در مراحل نهایی است. فارست روی آخرین جزئیات کار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز