خبرگزاری کار ایران

10 ژانویه: به روزترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۲۶

باشگاه چلسی به جذب بازیکن تیم اتلتیکومادرید نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، شب گذشته فابریزیو رومانو تایید کرد باشگاه چلسی برای جذب ژائو فلیکس از اتلتیکومادرید به توافق دست پیدا کرده و این معامله به زودی انجام می‌شود.

انتقال فلیکس پرتغالی به چلسی موجب می‌شود باشگاه آرسنال برای جذب مودریک از شاختاردونتسک پیشتاز شود.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -10 ژانویه- را می‌خوانید:

* قرارداد ژائو فلیکس هیچ تاثیری بر انتقال کریستوفر انکونکو نخواهد داشت. چلسی قبلا با لایپزیگ با مبلغ بیش از 60 میلیون یورو قرارداد امضا کرده است. انکونکو در ماه ژوئیه بازیکن چلسی خواهد شد؛ همه چیز تمام شده و همانطور که در دسامبر فاش شد از سمت بازیکن نیز قرارداد امضا شده است.


* اتلتیکومادرید از بارسلونا درخواست ممفیس دپای را داده است. مذاکرات در این هفته انجام خواهد شد زیرا تماس مستقیم برای ارائه اولین پیشنهاد رسمی برنامه ریزی شده است. اتلتیکو دپای را بعنوان یکی از گزینه‌های جانشین احتمالی ژائو فلیکس در لیست دارد.


* ژائو فلیکس در ساعات آینده برای انجام تست های پزشکی به لندن سفر خواهد کرد. پیش از جدایی قرضی، او قرارداد خود را با اتلتیکو تا 2027 تمدید خواهد کرد. توافق کامل و انتقال قرضی به ارزش 11 میلیون یورو.


* گالتیه سرمربی پی اس جی درباره قرارداد جدید لئو مسی: "مذاکرات درحال انجام است؛ هیئت مدیره ما درباره قرارداد جدید با لئو صحبت کرده است. من بیشتر از این نمیدانم. من لئو را در اینجا و در پاریس خوشحال میبینم."


* اونای امری مدافع کناری مورد نظر خود را خواهد داشت. الکس مورنو به زودی تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت تا به عنوان خرید جدید معرفی شود.


* رسمی: باشگاه فلامینگو تایید کرد؛ آگوستین روسی دروازبان آرژانتینی بوکاجونیورز با قراردادی آزاد به باشگاه برزیلی پیوست. قرارداد از اول جولای تا دسامبر 2027 معتبر خواهد بود.


* استون ویلا اکنون به عقد قرارداد با الکس مورنو نزدیک شده است. توافق برای مبادله ی مبلغی بالغ بر حدود 14 میلیون یورو حاصل شد. انتظار می‌رود قرارداد در ساعات آینده امضا شود، اسناد در حال بررسی هستند. شرایط شخصی با امید به انجام آزمایشات پزشکی در این هفته موافقت شده است.


* هیئت مدیره آرسنال همیشه مودریک راهدف اصلی ژانویه می‌داند، مذاکرات مستقیم با شاختار نیز انجام شد. زیرا ژائو به چلسی خواهد پیوست. معامله هنوز در مراحل پایانی نیست. هزینه انتقال هنوز مورد بحث است. مودریک آرسنال را در اولویت می‌خواهد، هرگز در این مورد شک و تردید نبوده است.


* میکل آرتتا درباره قراردادهای آرسنال: "مشکل این است که ما فقط یک مهاجم داریم و تحمل این چند ماه تا بازگشت گابریل ژسوس آسان نیست. ما باید از بازیکنانی که در حال حاضر داریم بیشترین بهره را ببریم. اگر بتوانیم تقویتی داشته باشیم، عالی است.»


* جیدن براف ممکن است در روزهای آینده به صورت قرضی از بوروسیا دورتموند جدا شود. هلاس ورونا از سری آ در میان باشگاه‌هایی است که علاقه‌مند به جذب او هستند. براف، استعداد مهمی در نظر گرفته می‌شود زیرا دورتموند می‌خواهد که او در نیم فصل دوم بیشتر بازی کند.


* اکنون انتظار می‌رود چلسی در 24/48 ساعت آینده بطور رسمی انتقال ژائو فلیکس را اعلام کند. زیرا جزئیات نهایی توافق با اتلتیکو درحال نهایی شدن است. انتقال قرضی حدود 11 میلیون یورو و حقوق تحت پوشش چلسی خواهد بود.


* لیدزیونایتد درحال نزدیک شدن به امضای قرارداد با جورجینیو راتر قرار دارد. شرایط شخصی قبلا توافق شده است و جزئیات نهایی درحال مرتب سازی است. اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رود، مهاجم بزودی تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد. مبلغ انتقال بیش از 30 میلیون یورو از هوفنهایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز