خبرگزاری کار ایران

11 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۳۸

باشگاه اتلتیکومادرید وضعیت انتقال ممفیس دیپای را از بارسلونا دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه اتلتیکومادرید در پنجره جاری وضعیت انتقال قرضی ممفیس دیپای را از بارسلونا دنبال می‌کند.

اتلتیکومادرید از بارسلونا درخواست مذاکره برای جذب این بازیکن را داده است. مذاکرات در این هفته انجام خواهد شد زیرا تماس مستقیم برای ارائه اولین پیشنهاد رسمی برنامه ریزی شده است.

اتلتی دیپای را بعنوان یکی از گزینه‌های جانشین احتمالی ژائو فلیکس در لیست دارد.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -11 ژانویه- را می‌خوانید:

* رسمی: خاویر پاستوره هافبک آرژانتینی سابق باشگاه پاری سن ژرمن به تیم القطر پیوست.


* رسمی: ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی اتلتیکومادرید با قراردادی قرضی تا پایان فصل به چلسی پیوست. او قبل از پیوستن قرضی، قرارداد خود را با اتلتی تا سال 2027 تمدید کرد.


* اریک تن هاگ: "من آینده روشنی را در فاکوندو پلیستری می بینم، کاملاً واضح است که او در حال پیشرفت است. در جام جهانی نیز از او راضی بودم. او باید به همین روند ادامه دهد."


* ناتینگهام فارست در تلاش است تا انتقال دنیلو از پالمیراس را به پایان برساند. مذاکرات همچنان برای توافق کامل ادامه دارد. ناتینگهام تمام تلاش خود را میکند. هزینه نزدیک به 20 میلیون یورو خواهد بود. موناکو نیز در این رقابت حضور دارد، اما فارست سخت تلاش می کند تا برنده این رقابت شود.


* میلان برای مذاکره با رئال مادرید بر سر انتقال دائمی براهیم دیاز برنامه ریزی کرده است. او در کنار لیائو و ژیرو جزو اولویت های میلان خواهد بود.‌ میلان یک گزینه خرید 22 میلیون یورویی در ماه ژوئن خواهد داشت و درحالی که رئال نیز بند بازخرید 27 میلیون یورو را هم دارد.


* استون ویلا و رئال بتیس درحال امضای قرارداد برسر الکس مورنو هستند. همانطور که انتظار میرفت معامله با 13 میلیون یورو تمام شده است. بیانیه رسمی بزودی منتشر خواهد شد.


* اطلاعات بیشتر در مورد ممفیس دیپای: اتلتیکو مطمئن است که بازیکن را متقاعد می‌کند اما مذاکرات با بارسلونا در مورد فرمول بسیار مهم خواهد بود. در این هفته مذاکرات بین دو باشگاه انجام خواهد شد. البته ممفیس تنها گزینه اتلتی نیست.


* رسمی: جاش ویلسون اسبراند مدافع جوان سیتیزن‌ها با قراردادی قرضی راهی کاونتری سیتی شد.


* ماروتا مدیرعامل اینتر در مورد آینده روملو لوکاکو: "این فصل برای روملو و مدیریت ما پر از موقعیت های دشوار بود. ما امیدواریم که او بزودی بهترین شرایط ورزشی و بدنی را پیدا کند."


* منچستریونایتد به توافق کامل و شفاهی برای جذب ووت وگهورست رسیده است. بشیکتاش 3 میلیون یورو برای فسخ قرارداد قرضی خود دریافت خواهد کرد؛ بنابراین وگهورست بصورت قرضی از برنلی به شیاطین سرخ می‌پیوندد.


* چلسی و اتلتیکو مادرید اکنون در حال تبادل و امضای اسناد برای قرارداد ژائو فلیکس هستند. گزینه خرید گنجانده نشده است. صحت وجود این مراحل تایید شده است. ژائو، امروز در لندن بهمراه خانواده و عوامل برای انجام آزمایشات پزشکی و سپس امضای قرارداد حاضر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز