خبرگزاری کار ایران

17 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۱۰

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا با حواشی گوناگونی دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات به روز  امروز -17 ژانویه- فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* رسمی: باشگاه استون ویلا تایید کرد که فردریک گیلبرت انتقال دائمی خود به استراسبورگ را تکمیل کرده است. امضای توافق نامه انجام شده و اسناد انتقال رایگان، امضا و مهر و موم شده است.

* الیور کان، مدیر بایرن در مورد یان سامر: «دو باشگاه در یک مدار هستند. در حال حاضر نمی.توانم بگویم که پایان این کار چه خواهد بود. باشگاه در حال حاضر در حال بررسی گزینه ها است. کوین تراپ؟ صحبت در مورد اسامی کمی منطقی است.»

* اورتون آماده است تا برای خرید دووان زاپاتا، مهاجم کلمبیایی به آتالانتا نزدیک شود. اورتون قصد دارد پیشنهادی بصورت قرضی با گزینه خرید اختیاری ارائه دهد اما آتالانتا فقط به پیشنهادات برای انتقال دائمی گوش خواهد داد.

* نیکولو شیرا: په‌په مدافع پرتغالی در یک قدمی تمدید قرارداد تا ژوئن 2025 با پورتو قرار دارد. او درحال حاضر 39 سال سن دارد!

* رومانو: بنا به صحبت‌هایی که من شنیده‌ام، نمایندگان مارکو رویس تنها برای تماشای دربی جذاب منچستر به انگلستان آمده بودند و منچستریونایتد هیچوقت قرار نیست برای خرید رویس اقدام کند.

* گرانترین خریدهای تاریخ باشگاه چلسی

17 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

* بسیاری از باشگاه‌های مهم مریح دمیرال را زیر نظر دارند زیرا مدافع میانی ترکیه در چند سال اخیر پس از بازی در آتالانتا همواره مورد توجه بوده است. دمیرال، یکی از افرادی است که امسال باشید وضعیت او را تماشا کرد زیرا باشگاه‌ها میخواهند از شرایط انتقال احتمالی مطلع شوند.

* خیرونا به توافق برای خرید وینگر اوکراینی، ویکتور سیگونکوف رسیده است. شرایط شخصی مورد موافقت قرارگرفت. معامله در مراحل نهایی است تا در ژانویه انجام شود. نه اینکه بصورت آزاد در ژوئن! خیرونا، از منچسترسیتی به تکمیل معامله نزدیک است.

* سرگی پالکین مدیر شاختار در مورد دلایل پیوستن مودریک به چلسی بجای آرسنال: «آرسنال بجای تماس با ما ابتدا به سراغ مودریک رفت اما جلساتی که من با آرسنال داشتم بیشتر بود. پیشنهادی که توسط دو باشگاه ارائه شد یکسان بود اما برنامه پرداخت هزینه و همچنین پاداش هایی که باشگاه چلسی ارائه داد بهتر بود.»

* یورگن کلوپ تایید کرد که برنامه‌ای برای ترک لیورپول ندارد: "اگر کسی به من نگوید که بروم، پس باشگاه را ترک نمی‌کنم. به این معنی که شاید جایی وجود داشته باشد که باید چیزهای دیگر را تغییر دهیم."

* سباستین لدوره، وکیل ممفیس دیپای: «هیچ مذاکره‌ای برای پیوستن ممفیس به اینتر در جریان نیست. می‌توانم همه این شایعات را رد کنم؛ این آن چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم.»

* رسمی: ناتینگهام فارست دانیلو را با قرارداد دائمی از پالمیراس با قرارداد تا سال 2029 به خدمت گرفت.

دانیلو: "این برای من یک رویا بود، با گوستاوو اسکارپا صحبت کردم و او به من گفت که ناتینگهام شهر بزرگی است و فارست تیمی با کیفیت با کادری خوب دارد."

* آاس رم آماده است تا مذاکرات را برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا تا سال 2026 با افزایش دستمزد به 6 میلیون یورو خالص در سال آغاز کند. جالوروسی همچنین می‌خواهد بند آزادسازی 20 میلیون یورویی را حذف کند.

* مارکا: النصر می‌خواهد کیلور ناواس را این هفته پس از مصدومیت شدید دیوید اوسپینا به خدمت بگیرد.

* نیکولو شیرا: آینده فرانک کسیه اکنون به بارسلونا بستگی دارد. در روزهای گذشته مذاکراتی با واسطه‌ها در مورد قرارداد احتمالی مبادله با مارسلو بروزوویچ انجام شد اما این انتقال به بارسا و ژاوی بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز