خبرگزاری کار ایران

21 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۰۱۳

نقل و انتقالات فوتبال اروپا با اخبار گوناگون از سراسر قاره سبز دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -21 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* جاشوا بارنت، ایجنت ادواردو کاماویگا در مورد لینک شدن و شایعات انتقال قرضی کاما به آرسنال و چلسی به رومانو می‌گوید: "هیچ حقیقتی وجود ندارد. مطمئناً هر باشگاهی در جهان او را می‌خواهد، اما او در رئال مادرید بسیار خوشحال است و رئال مادرید از کاماوینگا بسیار راضی است."

* کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید تایید کرد: "ما اجازه نمی دهیم کاماوینگا برود؛ او دست نیافتنی است همانند مودریچ و تونی کروس."

* رسمی: وینسنت ابوبکر پس از جدایی از النصر به بشیکتاش پیوست. او در سال‌های 2016/17 و 2020/21 نیز برای باشگاه ترکیه‌ای به میدان رفته است.

* ایندپندنت: پس از رئال و بایرن، اکنون منچستریونایتد نیز هری کین را زیرنظر دارد؛ خود مهاجم انگلیسی نیز آماده پیوستن به جمع شیاطین سرخ است.

* موندو دپورتیوو: بارسلونا می‌خواهد مارسلو بروزوویچ را تا پایان فصل بصورت قرضی همراه با گزینه خرید به خدمت بگیرد.

* جیکوب استینبرگ: لیورپول در حال برنامه ریزی برای انتقال تابستانی میسون مانت هافبک چلسی در صورت عدم تمدید قراردادش با این باشگاه است.

* گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن: "در مورد اشکرینیار؛ من اطلاعاتی را دیدم که منتشر شد، اما نمی توانم به شما بگویم که آیا او زمستان امسال خواهد آمد یا تابستان آینده. اکنون اولویت و تمرکز من بر روی بازیکنان تیم خودم است."

* نیکولو شیرا: النصر از عربستان درحال مذاکره با بوکاجونیورز برای جذب آگوستین روسی بصورت قرضی بعنوان جایگزین اوسپینا مصدوم است‌. سپس او با قراردادی چهارساله راهی فلامینگو خواهد شد.

* فران گارسیا: "بازی برای رئال مادرید از زمان کودکی همیشه رویای من بوده است، این باشگاه زندگی من است و سخت کار می کنم تا بتوانم برگردم اما اکنون روی بازی برای رایو تمرکز کرده ام."

* پول خرج شده در پنجره نقل و انتقالات ژانویه:

چلسی: 143.5 میلیون یورو

بوندسلیگا + لالیگا + لیگ 1 + سری آ: 73.4 میلیون یورو

میکل آرتتا: "سن لئاندرو تروسارد مشکلی نیست، تیم می‌تواند بازیکن 28 ساله را جذب کند. او با تجربه مناسب، تطبیق پذیری مناسب و کیفیت مناسب است. اینطور نیست که ما باید برای پنج سال آینده با بازیکنان 20، 21، 22 ساله قرارداد ببندیم. این برنامه اصلی نیست.

یورگن کلوپ درباره پایان قرارداد با فیرمینو در ژوئن: " می‌خواهم فیرمینو اینجا بماند. او از وضعیت و آنچه ما در مورد او فکر می کنیم می داند. مشکلی نیست. او فوق‌العاده است، اما من 1000% نمی‌دانم برنامه‌های او چیست."

* تن هاگ در مورد خریدهای جدید: به عنوان منچستریونایتد، شما همیشه باید به دنبال راه حل باشید، همیشه باید به دنبال بهتر شدن باشید و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. ما تحقیقات خود را انجام خواهیم داد و اگر فرصت هایی وجود داشته باشد باید به دنبال آن باشیم.

* بارسلونا رسما تایید کرد که بخشی از قرارداد ممفیس دپای با اتلتیکو، گزینه خرید غیر اجباری یانیک کاراسکو وجود خواهد داشت. بندی حدود 20 میلیون یورو برای کاتالان ها برای جذب کاراسکو وجود دارد، رابطه با ایجنت او پینی زهاوی عالی است.

* ون نیستلروی، مربی آیندهوون در مورد انتقال مادوکه به چلسی: «این ترکیبی از احساسات است. ما یک بازیکن خوب را از دست می‌دهیم. هیچ راه بازگشتی وجود نداشت و درآمد مالی خوبی وجود داشت. من می‌توانم با تمایل با باشگاه همدلی کنم.

* ادو، مدیر آرسنال: «از اینکه قرارداد لئاندرو تروسارد را تکمیل کردیم، خوشحالیم. ما یک برنامه روشن داریم.» 

آرتتا: «او بازیکنی همه کاره با توانایی فنی بالا، هوش و تجربه زیادی در لیگ برتر و در سطح بین المللی است.»

* روبرتو فیرمینو اولویت خود را مبنی بر ماندن در لیورپول تایید می‌کند: «بازی کردن فوتبال در سطح بالا در اینجا با بازیکنان بزرگ فوق العاده است. من اینجا خوشحالم و قصد دارم اینجا بمانم و به لیورپول کمک کنم.»

* ناپولی پیرلوئیجی گولینی سابق تاتنهام را به صورت قرضی تا ژوئن 2024 به خدمت خواهد گرفت. سالواتوره سیریگو بخشی از این قرارداد خواهد بود زیرا تا پایان فصل به صورت قرضی به فیورنتینا خواهد پیوست.

* رسمی: لسترسیتی ویکتور کریستیانسن را با قراردادی دائمی جذب کرد. قراردادی 5 سال و نیم با اعتبار تا ژوئن 2028 امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز