خبرگزاری کار ایران

24 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۱۸۲

آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا با اخبار و شایعات داغ دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -24 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* ژاوی تایید کرد که فرانک کسیه بارسلونا را ترک نخواهد کرد: "من هرگز به جدایی کسیه فکر نکرده‌ام. کسیه بازیکنی است که من دوستش دارم، او انواع مختلفی از کارها را در یک بازی به ما ارائه می‌دهد و می‌تواند واقعا مهم باشد."

* انتقال دانجوما به تاتنهام انجام شد ! توافق حاصل شد. هایجک بازیکن پس از انجام تست‌های پزشکی و اعلام رسانه‌ای آن به عنوان خرید جدید اورتون در آخر هفته گذشته، انجام شد. قرارداد قرضی با ویارئال به توافق رسیده شد. او در راه تست‌های پزشکی با اسپرز است و سوار هواپیما شد. دانجوما به عنوان بازیکن جدید تاتنهام اواخر امشب تست‌های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت. البته پس از اتمام تست‌های پزشکی به عنوان جدید اورتون در روز شنبه که بی فایده بود.

* کایسدو: روی برایتون تمرکز کرده‌ام. من اینجا هستم، روی این باشگاه تمرکز کرده‌ام، بنابراین چیزهای بیرونی برایم مشکلی ایجاد نمی‌کند، و این تمرکز من را از بین نمی برد زیرا فقط روی اینجا متمرکزم. فقط سعی می‌کنم روی عملکرد باشگاهی تمرکز کنم که هر هفته درها را برای من باز کرد."

*رومانو: اریک تن هاگ زندگی مارکوس راشفورد را در اولدترافورد تغییر داده و همین الان در مورد قرارداد جدید صحبت می‌شود. همچنین عقد قرارداد جدید برای داوید دخیا یکی از اولویت‌های یونایتد است.

* آنتونیو کونته: "دوست دارم به کین کمک کنم. هری تاتنهام را دوست دارد، این باشگاه در قلب اوست. اگر با هم بتوانیم بازی هایی را ببریم باید خوب باشد زیرا در این صورت داشتن این رکورد مهم است، اما  فکر می‌کنم. اگر یک جام را ببری می‌تواند مهمتر باشد."

* همانطور که انتظار می‌رفت، توافقنامه با فرناندو سانتوس برای سرمربیگری جدید لهستان امضا شد. قراردادها تا 24 ساعت آینده امضا می‌شود.

* چلسی در تماس مستقیم با المپیک لیون برای مالو گوستو است. بدانید که شرایط شخصی در حال حاضر برای عقد قراردادی بلند مدت، مورد توافق واقع شده است. بازیکن مایل به انتقال است. لیون پیشنهاد شفاهی اولیه چلسی را رد کرده است. آن‌ها می‌خواهند مالو گوستو حداقل تا ژوئن بماند.

* میلان برای جذب نیکولو زانیولو به سراغ رم رفته است و تماس داشته است. گفتگوها در مورد انتقال قرضی با بند خرید انجام خواهد شد. میلان 22 تا 25 میلیون یورو پیشنهاد می‌دهد در حالی که رم 35 تا 40 میلیون یورو می‌خواهد.

* تنها دو هفته پس از بازنشستگی، گرت بیل شرکت خود در مسابقات گلف AT&T Pebble Beach Pro-Am در ماه آینده را اعلام کرد.

* ایجنت میلان اشکرینیار: "ما قبلاً به اینتر اطلاع داده‌ایم که اشکرینیار قرارداد را تمدید نمی‌کند، همانطور که اوضاع پیش می‌رود. ما به آن‌ها گفتیم که می‌توانیم با باشگاه‌های دیگر صحبت کنیم."

* رسمی: ماکسیمو پرونه هافبک جوان ولزسارزفیلد با قراردادی پنج ساله به منچسترسیتی پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز