خبرگزاری کار ایران

29 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۱۳

نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای پایانی رسیده و باشگاه‌ها در تلاش هستند تا پرونده فعالیت‌شان را تکمیل کنند.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات امروز -29 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* میلان اشکرینیار تایید کرد: " بله، درست است. من با پاری سن ژرمن قرارداد بسته‌ام. منتظر باشگاه‌ها هستم تا به توافق برسند"، اشکرینیار در مصاحبه‌ای که Futbolsfz گزارش داد، این مصاحبه را انجام داد. اشکرینیار قراردادی بصورت بازیکن آزاد را برای ماه ژوئن امضا کرده است.

* رسمی: عزالدین اوناهی با 8 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو اضافه و بند فروش به المپیک مارسی پیوست. قرارداد با مارسی تا ژوئن 2027 است.

* اورتون تمام قراردادهای امضا شده با شان دایچ را به عنوان سرمربی جدید معرفی شده، آماده کرده است. به زودی معامله رسمی می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت دایچ با قراردادی دو سال و نیم سرمربی جدید تافی‌ها خواهد شد.

* اینتر در حال بررسی گزینه‌هایی برای جایگزینی میلان اشکرینیار در صورت توافق با پاری سن ژرمن برای پیش بینی قرارداد در ژانویه است. ویکتور لیندلوف، گزینه‌ای در لیست است اما منچستریونایتد می‌خواهد او را حفظ کند زیرا لیل اکنون نمی‌خواهد تیاگو دژالو را بفروشد.

* رسمی: همانطور که روز جمعه فاش شد لستر تته را به عنوان وینگر جدید المپیک لیون به خدمت گرفت.

* رسمی: مالمو گوستو مدافع راست لیون با قراردادی هفت ساله به ارزش 26 میلیون پوند به چلسی پیوست. او از تابستان آینده به تیم انگلیسی ملحق خواهد شد.

* کیلور ناواس دو روز پیش ایده پیوستن به ناتینگهام فارست را پذیرفته است، او آماده انتقال است. پاری سن ژرمن، انتظار می‌رود به زودی تصمیم بگیرد. این انتقال به آن‌ها بستگی دارد زیرا پاری سن ژرمن بخش اصلی حقوق را پرداخت خواهد کرد.

* دنیس سوارز با قراردادی معتبر تا پایان فصل از سلتاویگو به اسپانیول خواهد پیوست. دنیس سوارز تا سال 2026 با ویارئال توافق کرده است تا در ژوئن به آن‌ها بپیوندد.

* تته قرار است قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید لستر امضا کند. این قرارداد تا پایان فصل معتبر خواهد بود. معامله روز جمعه به توافق رسیده شد، آزمایشات پزشکی تکمیل شد و به زودی بیانیه رسمی اعلام می‌شود.

* مالو گوستو تست‌های پزشکی را به عنوان بازیکن جدید چلسی پس از فرود در لندن در اوایل صبح انجام داده است. او تا ژوئن 2029 قرارداد دارد. چلسی مبلغی نزدیک به 30 میلیون یورو می‌پردازد اما مالو گوستو تنها در ماه جولای به چلسی می‌پیوندد و تا قبل از این وقت در لیون می‌ماند.

* تاتنهام برای جذب پدرو پوررو با اسپورتینگ به توافق کامل شفاهی رسید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در 24 ساعت آینده معامله بسته می‌شود. پدرو دیشب از تیم خداحافظی کرد تا قراردادش را با اسپرز تا 2028 امضا کند.

* میلان اشکرینیار قبلاً به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن قراردادش را امضا کرده است. این معامله صد در صد برای ژوئن 2023 با انتقال رایگان انجام شده است. پاری سن ژرمن پیشنهاد اولیه‌ای را برای پیش بینی قرارداد اشکرینیار در ژانویه ارائه کرده است اما اینتر 20 میلیون یورو می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز